Fredag, 20 april

Heej !

Ännu en underbar fredag ! Men den här slår de flesta alltså.
När mamma kom hem idag hade hon med sig någon speciellt.
VÄLDIGT speciellt. Biljetter till en Shirley spelning den 5 maj.
Jag är så glad så jag vet inte vad jag ska göra alltså <3
15 dagar kvar och det är såååå otroligt kort tid om man tänker efter.

Im åker jag och mitt innebandylag till Stockholm och Globen.
SM-final i innebandy ska vi se :) Både damer och herrar.
Vi har varit många många ggr förut och kollat på det och det är verkligen lika
kul varje gång. Allt är kul, resan dit, innan, under, efter och resan hem.
Vi tillsammans är liksom bland det roligaste som går :) <3
Undrar vilka artister det blir i pauserna im.
Ni vet ju vem jag håller tummar, fingrar och tår för att det är ;) <3

Haha, när jag var och hämta pizza från vår pizzeria idag hände nått lite roligt, haha.
När jag kom in så stod det en liten kille, eller han går typ i 4:an, och pratade med
han som äger pizzerian. De snackade om att pizza inte var bra för man blir tjock av det.
HAHA, han som äger pizzerian ba: "Jag äter en pizza om dagen, är det nått fel på mig eller?"
Han killen ba: "Nej, men det blir det om man äter det ofta. Om du skulle äta två om dan t.ex."
Världens diskussion. Sen frågade han om jag hade beställt en pizza och så.
Han ba: "Vill du ha den idag?" Jag ba: "Ja, tack det vore bra"
Så tittade lillkillen och han på varandra han ba: "vad tkr du vi ska göra åt det då?"
Lillkillen ba: "Ge henne pizzan, hihi" Han var verkligen skit söt.
Sen han ba till lillkillen: "Kan du skratta på svenska"? Killen ba: " HI HI HI "
Han ba: "Det där var ju inte på svenska! " Så var dom igång igen, haha.
Jag betalade och gick skrattandes därifrån, haha. Tyckte det var lite roligt faktiskt.

Till sist TUSEN TACK Anna för att du gjort min blogg så fin <3
Den är helt underbart fin verkligen. Står dig evigt i skuld <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod :) nemas problemas för dig, Anna! [v]

2007-04-20 @ 21:33:22
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0