Fredag, 27 april

Heeeej !

Nationellt prov i matte idag. Mitt sista och det känns så skönt.
Inga fler dumma nationella prov. Super bra.

Vi hade inte så många lektioner idag. Först hade vi klassråd där vi bestämde
hur vi skulle se ut på avslutningskortet. Det ska vi ta på onsdag.
Ska blir riktigt kul. Vi ska ha strand tema. Alla ska typ ha badkläder
eller bara nått man kan ha på stranden. själv ska jag nog ha en solklänning.
Har ju min rosa, mkt bra. Den är t.o.m fin också, haha. Sen ska jag antingen
ha solglasögon eller simglasögon, haha. Har inte riktigt bestämt mig än.
Om jag ska vara ful eller fin, haha. Det känns som jag måste vara lite ful, haha.

Sen hade vi nationella provet. Det kändes som det gick bra. Så jag hoppas det.
Jag svarade på alla frågorna, men vet redan nu att jag har 1 fel.
Så typiskt mig att göra fel på en sånn fråga. Jag vet ju svaret när jag tänker efter.
Varför tänker jag alltid för sent för? Måste ha en startstrecka innan jag kan börja tänka, haha.
Men aja, det blir säkert G iaf. Det får väll duga även om jag gärna vill ha VG.
Eller duga kanske var lite fel ordval, men alltså, jaa. Jag tkr själv jag är värd VG, men kanske inte. 

Sist av allt hade vi idrott. Duktiga jag glömde lite av kläderna så jag kunde inte vara med. 
Men jag fick räkna poäng på brännbollen istället. Mkt poäng blev det alltså. 
104 mot 75 kmr jag t.o.m. ihåg, haha. Minnet är bra ibland. Men oftast till onödiga saker, haha. 

Just nu sitter jag och lyssnar på Sonjas ablum "Till dig". Det är sååå bra alltså. 
Men jag har kommit på att några låtar på Sonjas album är lika Shirleys låtar. 
T.ex. Sonjas "Här står jag" är rätt lik Shirleys "Lever mina drömmar". 
Samma sak med "Egen tid" och "Lång natts färd mot dag", "Till en ängel" och "Jag fick låna en ängel". 
Men dom är skit bra iaf. Det är faktiskt några av mina favoriter. 

Men nu måste jag skynda mig ner till tv:n för Sonja ska vara med. 
Självklart har min tv gått sönder lagom till allt det här. 

Puss och kram / Anna




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0