Fredag, 6 april

Heej !

Fredag fredag fredag ! GUUD vad jag tkr om fredagar.
Finns det någon dålig fredag eller? Inte vad jag kan komma på.
Inte ens fredagen den 13:e hindrar mig, MOHAHA !

I morse när mamma kom upp och väckte mig skulle hon passa på och skämta lite med mig.
Jag fattar liksom inte mer av hennes skämt för att jag är vid medvetande liksom.
Så mamma började göra en rundtur i mitt rum. Hon retas för att jag äntligen har
städat så det är sååå rent och fint. Det lät ungefär så här:
"Här på höger sida har vi en bokhylla. Vi fortsätter framåt och här hittar vi Shirley templet."
Sen när hon gått igenom hela mitt rum och jag upprepat ungefär 100 ggr hur knäpp hon är
säger hon: Nu kör vi den på tyska också. Och sätter igång igen.
Då hade jag iaf lyckats vakna lite så jag skratta så jag höll på och trilla ur sängen.
Sen gick hon ner till köket och gjorde lite frukost och jag hade tur så hon gjorde lite till mig med.
Väl nere så hade hon berättat för min låtsaspappa Fredrik om rundturen på mitt rum och
så frågade hon mig: "Du har inte funderat på att göra en karta över ditt rum"
Mamma är bra knäpp ibland, men väldigt rolig också, hahaha.

Senare ikväll ska mamma, jag och Fredrik iväg på bio.
Den nya Beck ska vi se. Det ska bli jättekul för det var verkligen skit länge sen jag var på bio.
Tror jag var där senast i somras med Paulina, och det var länge sen.
Det var liksom den 27 juli, så det är ett bra tag sen :b

Just nu sitter jag och Anna och retas med varandra. Hon mobbar mig allvarligt.
Jag ska mobba tillbaka så fort jag kommit på nått bra att mobba henne för, haha.
Det funkade inge vidare med att kalla henne stadsfjolla, haha.
Hon kallar ju mig lantis så jag tänkte jag skulle ge igen på samma sätt, men det funka inge bra som sagt.
Får komma på nått bättre. Men det kan ju av erfarenhet ta sin lilla tid, HAHA.
Jag och tänka brukar inte gå ihop så himla bra, HAHA.

Sofia lilla, hur ska jag klara mig utan dig i en hel vecka?!
Kan du förklara det för mig? Du måste ha en otroligt bra förklaring för att komma undan från det här.
Kommer sakna dig som stryk ju ! <3

Snart kmr mamma och Fredrik hem och vi ska dra iväg på bion.
Så vi hörs :) <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna är min lantis, haha 8) [v]

2007-04-06 @ 17:39:36
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Du är min stadsfjolla du, haha < 3

2007-04-06 @ 17:42:50
URL: http://annapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0