Lördag, 14 april

Heej !

Har dragit på min en rejäl förkylning och hosta.
Mår inte alls bra så jag har egentligen inte så mkt att blogga om.
Det händer liksom inte så mkt på dagarna.

Men idag har det hänt en del saker.
Först fick vi gäster vid 18.30 ungefär.
Det är min låtsaspappa Fredriks kompisar som kom.
De är rätt roliga. Men gubben är ju grå grå alltså.
Han har verkligen ingen humor alls.
Sen Fredriks envisa humör och han kompisen, ja du.
HAHA, det var nära på bråk där ett tag.
Eller alltså inte bråk men de blev irriterade på varandra.
Det var nått om telepati eller nått. Fattade ungefär hälften.
Men jag var inte direkt intresserad. Låg halvdöd i soffan, haha.

Sen vid 21 taget så kom tysken som ska bo hos oss till på onsdag.
Lukas heter han. Lite konstig faktiskt. Han läspar dessutom. haha.
Låter som jag tkr illa om de, men alltså det är lite svårt att tyda hans engelska ibland.
Det blir liksom too much läsp. Han måste tyckt vi var tjatiga som hela tiden frågade:
"Are you tired?" Han sa gång på gång att nej det var han inte. Men hallå, så klart man säger att man inte
är det om ingen annan säger att jag är rätt trött, ska vi gå och sova liksom.
HAHA, och Fredrik alltså. Han skulle säga vad det var för mat och visa honom. HAHA.
Fredrik är kanske inte bästa vän med det engelska språket, haha.
Vi åt oxfilé, klyftpotatis och så massa olika såser. HAHA, jaa det lät verkligen jättekul
när han skulle säga allt det där på engelska, haha. Jag kmr inte ens ihåg vad han sa,
men så grymt kul det lät alltså, HAHA. Såserna tror jag var värst, HAHA.

Vid halv 12 åkte gästerna hem och Lukas fick äntligen gå och sova, haha.
Det tänker faktiskt jag också göra nu. Om jag nu får sova här den här nedrans hostan.
Fick inte sova för den inatt nämligen.

Vet inte om Sofia kom hem idag eller om hon började åka idag.
Men iaf, im är hon hemma och det är sååå skönt <3
Har saknat dig så enormt mkt alltså !
Du anar inte hur mkt som har lyckats hända på en liten vecka.
Har inte velat sms:a och störa liksom. Du måste ju kunna ha ditt liv.
Hoppas du haft det bra i england :D <3
Har en sak jag måste fråga dig och hoppas verkligen att du vill det här för jag skulle verkligen
bli så glad så jag hoppas i taket. Jag är säker på att du vill, men hoppas du får det också.
Men det tror jag. Dina föräldrar verkar vara lätta att övertala, haha.
Mot min kära mor som man får böna, be och slita häcken av sig innan man får sin  vilja igenom.
Men den här gången tror jag det blir lite lättare än vanligt. Man kan ju alltid hoppas ;D

Nej hörni nu måste jag sova.
Hostar snart halsen av mig.
VILL BLI FRISK NU NU NU ! *host host*

Ha det sååå bra <3

Puss och KRAM / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0