Lördag, 21 april

Heeeeeeej !

Idag bar det av till Stockholm och Globen.
Såå himla kul. Påvägen dit åkte jag förbi Annas lilla hem.
Gissa vem som slängde sig på mobilen och skicka sms? haha
Anna, såg du när jag vinkade till dig, HAHA <3

När vi väl kom fram så gick jag, Pernilla, Iris (födelsedagbarnet) och Hanna in
på H&M. Det var ungefär det vi hann innan vi bestämde oss för att gå in och i
globen och leta reda på våra platser, haha.

image27  image29

Damernas final var mkt roligare att se än herrarnas. Damernas var det lite mer action i.
Killarna sprang ju bara runt och gjorde nada. Missa bollen och bajs.
Damernas match var mellan Iksu och Rönnby. Isku från Umeå och Rönnby från Västerås.
Vi hejade på Rönnby och de vann :D Men det var med mkt om och men.
De låg under med 3-0, men i tredje perioden blev det 3-3 och så blev det förlängning.
Då hände ingenting så det blev straffar. Usch vad det var spännande.
Sen kmr herrarnas match mellan Täby och Warberg, Täby från Stockholm och Warberg från typ
Göteborg. I den matchen hejade iaf inte jag på någon av dom. Skit tråkig match.
Warberg vann iaf tillslut. Men det var inte helt självklart hela tiden faktiskt.

image30
Warbergs hejarklack hördes hela tiden !

På vägen hem hade vi väldigt kul. Eller inte först för jag och Nilla försökte sova.
Jag hade jätteont i huvet och mådde illa och Nilla var bara trött.
Så vi halvsov en bit och bara lyssna på mp3.
Sen satte allt igång, hahaha. Vi har verkligen så himla kul tillsammans.
Du är som en syster till mig. Du är mitt allt älskling <3
Vi skrattar tillsammans, vi gråter tillsammans, vi gör allt tillsammans.
Du är världens bästa bästis <3 <3 
image31  image32
JAG ÄLSKAR DIG ! <3

Dagens "Anna kommentarer" :
* Nu har vi gått havla varvet så nu är det bara hälften kvar
* Du är sååå fin på den här bilden, men det ser nästan inte ut som du

Det får avsluta det här inlägget. Är så trött så jag ska nog sova så snart så möjligt.
Har varit uppe sen halv 7 och så har man ju upplevt så mkt idag också.

Puss och kram / Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0