Lördag, 28 april

Heeej !

Idag har jag och mamma haft "mamma-dotter-dag". Vi tog MG:n (vår gula sportbil) till Marieberg och shoppa.
Tog en sväng in på IKEA också där mamma köpte värmeljus (som alltid) och jag ramar till att sätta upp lite mer Shirley bilder i Shirley hörnan :D <3 Det är mamma som kallar den för Shirley hörnan/Shirley altaret. Men det är ju ett rätt passande namn.
Iaf Shirley hörnan, haha. <3

När vi kom hem så var kl runt 15.30 så vi satte igång och laga mat. Haha, mamma är så rolig alltså.
Vi gjorde rullader med vitlöksost, rotfrukter i ugn och en sås till det. Sen när mamma skulle ta ut
rotfrukterna ur ugnen så tjöt dom, fråga inte varför, mamma ba: "Det är någon som fortfarande lever!" Jag ba: "haha, du är knäpp" Mamma ba: "Vadå, vill du äta en levande potatis eller?" HAHA. Hon är så skön alltså. Vet precis vart jag gått min humor ifrån, haha. Har haft en jätterolig dag mamma. Hoppas verkligen det blir minst lika kul nästa helg när vi ska träffa Shirley <3
Det är ju bara 7 dagar kvar nu.


image45Förut har ni fått rösta på vad jag ska ha för frisyr, nu ska ni inte rösta, men ni ska få se vad jag ska ha på mig för kläder. Inte en så jättebra bild, men det var inte lätt att ta kort på sig själv sådär.
Så ser man lite smått gravid ut, men jag tkr den är fin iaf. Vad tkr ni?
Det är ju nästan det viktigaste, vad Ni tkr. Jag verkligen älskar färgen <3
Man ser lite brunare ut i den iaf, inte sådär blek som man egentligen är (A)
Sen när man blir brun på riktigt så förstärks ju det också, mkt bra färg.
Men vad tkr ni, ser det okej ut iaf? Kommentera gärna :D 
Har inte så mkt mer att göra idag faktiskt. Rätt skönt om jag tänker efter. 
Är så himla trött, vet inte varför. Har sovit jättemkt tkr jag men jag är helt slut ändå. Mkt knepigt. Tur man är ledig måndag och tisdag då. På måndag är det ju disco på folketshus. Det ska bli grymt kul. Men har ju ett problem nu igen, haha. Vad ska jag ha på mig då? Vill inte ha på mig samma kläder som när jag ska träffa Shirley nästa helg. Tänk så skitar jag ner det så jag inte hinner tvätta det eller nått :O Det vore ju inte alls bra. Så jag vågar inte ta chansen. Det får helt enkelt bli något annat ;) Men vad?! 

Puss och kram / Anna
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja du Anna, du har ju så fiina kläder. Så det är väl inte så svårt att välja, HAha
Men jag kan ge dig ett tips!
Välj ut några av dina finaste kläder. Sen kan du ta kort på dig själv och så får vi rösta!. Det var kul faktist, haha
Älskar dig, puss

2007-04-28 @ 19:07:42
URL: http://ellbri91.blogg.se
Postat av: Anna

Du är finast [v]

2007-04-28 @ 19:47:56
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Ellen, jag har redan bestämt mig för vad jag ska ha.

2007-04-28 @ 19:56:57
URL: http://annapee.blogg.se
Postat av: Sara

Jätte snygg klänning! Var kommer den ifrån?
Gina Tricot?
Ha en bra helg!

2007-04-28 @ 20:51:11
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Sara

Varsegod! :D Tack för din kommentar! :D
"klänningen" är ursnygg! Vad kostar den? Älskar färgen! :D

2007-04-28 @ 22:17:14
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Sara

Okej, ska åka dit och kolla! URSNYGG är den i alla fall!

2007-04-29 @ 17:42:46
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Emma

Anna,De va jätte snyggt:)[L]
Kraaaammmmmar[L]

2007-04-29 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0