Måndag, 23 april

Heeeej !

I morse hade jag verkligen ingen lust att gå upp alltså.
Särskilt inte med tanke på musikprovet på förmiddagen.
Det gick rätt så bra ändå tyckte jag. Gjorde VG/MVG provet
och det är jag glad över att jag gjorde för jag svarade nästan
på alla frågor. G hade nog varit lite för lätt för mig.
Efter de där 5 och ½ timmarna som jag pluggade liksom.

Dagens lunch var ekologisk mat. Vi har nått tema med det i två veckor nu.
Vi har redan haft det i en vecka. Ska jag vara ärlig så är det nästan godare
men ekologisk mat. Vet inte varför men det är bara det :S
Idag var det köttbullar, potatis och någon sås. Helt okej enligt min smak.
Men när jag kom hem var jag hungrig igen, haha. Det är Anna standard alltså.
Fast jag åt inte någon kvällsmat igår så det kan vara en förklaring.
Ligger en måltid back liksom. Sen åt jag ingen frukost heller, som vanligt.

Det är bara 12 dagar kvar nu tills jag får se min älskade Shirley <33
Alltså jag kan inte beskriva hur mkt jag saknar henne.
Hon får mig att känna mig behövd och älskad. Hon liksom, jaa.
Hon är bara så underbar, världens bästa <3
Det finns liksom inte tillräckligt med fina ord att säga om henne.
Hon är så mkt bättre än alla de där orden. Så himla fantastisk så det är inte klokt <33
JAG ÄLSKAR DIG SHIRLEY CLAMP FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA <3

Ska snart ta moppen och kolla på min innebandy träning. Har lite ont i halsen och
vill verkligen bli frisk nu så då avstår jag faktiskt träningen idag. Kan nog vara med
på onsdag om jag har tur. Eller jag är nästan säker på det.

Värsta slappa dagen på fredag. Först är det klassråd (så himla onödig lektion).
Sen har vi nationella prov i matte. På Anna lät det som att det var ett rätt lätt prov. 
Efter det är det idrott och sen slutar vi. Snacka skööönt. Så himla skön dag alltså. 

Sen är man ju ledig på måndag och tisdag. Skola onsdag, torsdag och fredag.
LÖÖÖÖRDAG = SHIRLEY CLAMP <3  Kan man längta mer än såhär?!

image36
Gjord av Mig (stolt) på Daytona beach i Florida, USA.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, Anna-standard! :D du menar väl mig då? ^^

2007-04-24 @ 17:32:32
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0