Måndag, 9 april

Heej !

Idag fyller Anna år :D GRATTIS HJÄRTAT <3 <3 <3 !
Hoppas din dag fortsätter lika bra som den börjat. <3

Gud vad sur jag blev i morse när jag vaknade.
SNÖ, nu igen liksom. Blev på sååå dåligt humör.
Sen bestämde jag mig för att inte titta ut nått mer.
Det man inte ser finns inte liksom.
Sen efter några timmar, ja vad händer då?
Jo det börjar hagla. och jag blev så arg alltså.
Jag vill ha VÅR nu. VÅR VÅR VÅR.
Sen när det slutat tar det inte lång stund innan det började
snöa igen. Då trodde jag allvarligt talat att jag skulle börja gråta.

Mamma och jag hoppade över spinningen idag.
Vi orkade verkligen inte ta oss dit och ännu mindre spinna.
Mår inte heller riktigt bra. Är jätte förkyld och rösten vill inte riktigt med.
Jag kan knappt sjunga :( Tur jag inte hade någon sång idag då..

Kanske ska förklara för alla att varför jag har lösenord på min blogg just
nu är för att jag inte kan ha den öppen utan att en viss person ska komma och
förstöra för mig. Men så fort den personen kan skärpa ihop sig och
växa upp som oss andra så ska jag ta bort lösenordet och det.
Om jag nu kmr på hur man gör :S , haha.
Men jag tror jag vet hur man gör :b

Now I know why they say that the best things are for real, you´re the angel of mine <3
Jag hade vant mig vid mitt hjärtas tystnad, men med dig så slår det så hela världen hör <3
Shirley, JAG SAKNAR DIG ! <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0