Onsdag, 18 april

Heej !

Studiedag idag. Blev väckt av Emelie 8:45 .. Jag som skulle passa på och sova så mkt.
Hon ringde men jag svarade inte, haha. Sen ringde hon 9:15 igen och så svarade jag ;D
Hon, jag, Sofia och Fia skulle åka upp på stan :D Vi tog moppen.
Alltså shit vilken resa det var, hahahaha. Först så åkte Emelie och Fia om Sofia och mig vid
Lillån sen kom vi ikapp dom borta i en korsning och så råkade jag hamna lite väl nära dom så
när Fia titta bak hon ba skrek rakt ut, haha. Sen fick Emelie damp på bilarna framför och så tittade
hon också bak och skrek hon med, HAHA. Alltså gud vad jag garva. Och när de åkte i farthindrena, hahahaha.
Fia ba flög där bak på moppen och Emelie bara körde vidare mot nästa, haha. Alltså det går inte att
beskriva hur kul det såg ut alltså, HAHA. Sen fassna vi vid ett rödljus så Fia och Emelie kom till stan mkt tidigare än vi.
Haha, men dom två alltså, HAHA. Jag och Sofia som kom upp senare än dom hittade parkering snabbare än dom.
Det gäller att leta på rätt ställe. Dom hade kört runt i 10 minuter och vi hitta på en gång, hahahaha.

Sen stack vi till Mc donalds för att ta med oss mat till slottet. Det gick rätt fort för att vara dom, haha.
Sen skulle Emelie gå och köpa på La baguette, men där tog det sin lilla tid.
Jag gick säkert ut för att snyta mig eller spotta fem, sex ggr. Haha, ena gången Fia ba "Ååh men gud vad du är omogen".
Jag ba "Va?!" hon ba "Nej jag vet inte" Haha, jaa hon är som hon är. Lilla Fia <3
Det bar vidare till slottet där vi åt. Det var lite kul, haha. Men det blåste såå. Så matade vi fåglarna lite också.
Och jag skällde ut en mås som satt och skrek hela tiden, HAHA. Han fick mig att få totala dampet, haha.
Efter det gick vi till arbetsförmedlingen för Sofia skulle söka sommarjobb. HAHA, Fia och jag var värsta flamsiga.
Först när vi gick in så var det en sånn där snurrdörr (vet inte vad det heter så det får heta snurrdörr) så gick
Emelie och Sofia först och då gick allt jättebra. Sen gick jag och Fia in och då avstanna nästan allt.
Fia ba "Fan vad segt det går". Så höll vi på och garva ihjäl oss när vi kom in dit in för det var så tyst och lungt där inne.
Tillslut jag ba "Fia och jag går ut en stund" och så vände jag mig om och drog med Fia och då hade snurrdörren stannat helt.
Fia och jag börja as garva igen och jag kved fram "Vi är inlåsta" HAHA. Sen lugna vi ner oss lite och så när vi skulle ut igen
kom vi på att det var en sånndär man skulle putta på själv, HAHA. Sen när vi kom ut därifrån Fia ba "Wiiihooo vi har åkt karusell".
Jag ba " Karusell på arbetsförmedlingen, HAHA" så satte vi igång och garva igen, HAHA. Sen gick vi vidare mot H&M.
Där hade vi vääldigt kul, hahaha. Har lite bilder ni kan få se :D

image16  image17  image18
image22  image23  image24

Som sagt, väldigt roligt var det, HAHA. Ni kanske inte tkr det ser så kul ut men det var det verkligen, HAHA. 
Vi gick runt lite på stan och så, hittade på lite bus. Fia och jag testa en rosa sidensklänning på Gina, haha. 
GUUUUD vilket äckligt material alltså, jag hatar det. Jättesnuskigt. Men vi hade väldigt kul iaf, HAHA.
Vi gick in i massa olika affärer och den ena var roligare än den andra, HAHA. Jag skulle kolla på avslutningskläder och 
bikini. Jag börjar få panik över det där. Måste ju ha nått snart. Tror du vi hitta nått eller? haha. Nix pix. 
Men det var mest för att jag är så himla kräsen. Blir aldrig nöjd, haha. Få ta med mig mamma ut på stan i helgen 
när jag kmr hem från Stockholm. Hon tvingar på mig massa saker och då hittar man alltid nått snyggt. 
Jag är inte gjord för att shoppa utan mamma alltså. Sen blir jag lite mer snål när det är mina egna pengar måste jag ju erkänna. 

Idag åkte Lukas till Stockholm med alla andra tyskar. Var så nära på att hänga med alltså. Saknar Shirley så. 
Men så kom jag på att hon kanske är i New York nu och hur stor är chansen att jag träffar henne även om jag är i Stockholm liskom. 
Så det blev stan med knäppisarna istället, haha. Och det var ju minst lika kul :D <3 

Nu ropas det att det är mat där nere. Så det är väll bäst att gå ner och äta. Har inte ätit sen 12 så jag borde vara hungrig. 
MAT MAT MAT, HAHA <3 Anna du är verkligen det bästa jag har <3 

Puss och kram <3 / Anna
                                                                                                                            
 
                            

Kommentarer
Postat av: Ellen( du vet vem)

Haha, ni verkade ha kul. Men guud anna. Du äger på bild. Puss o kram
Älskar dig

2007-04-18 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0