Onsdag, 25 april

Heeej !

Idag var och är fortfarande värsta mysko vädret.
Det är precis som att det ligger åska i luften men ändå inte :S
Mkt märkligt, och då får jag ju såklart ont i huvet.
Men jag ska på träningen ändå, har tagit min Eeze tablett.
Så det är bara att tuta och köra nu, haha.
Tror bara det kmr bli typ jag och Mathilda på träningen idag.
Känns som det. Men det gör inte mig så mkt.
Då blir det en lugn träning, det är ju skönt när man inte mår helt toppen.
Jag råkade ju smitta Mathilda med min förkylning och hosta så hon
är ju inte heller helt kry. Men vi är på god väg båda två :D

Roligaste lektionen idag var nog matten. Även om jag fick göra nationellt prov.
Det muntliga alltså. Men det var inte så jättesvårt. Men jag tror jag sa nått dumt.
Det verkade som det på min lärares bedömningslapp. Hon strök över nått
på mig, vet inte om det var bra eller dåligt. Känns lite jobbigt.
Men sen iaf så hade jag, Malin och Natalie miniräknar tävlings lek.
Det är as kul, ni måste prova det någon gång.
Man tar en varsin miniräknare, så trycker man i 1+1=2 ..
Sen så börjar man samtidigt att trycka på =. Den som kmr upp till 100 först vinner.
Så man får skrika när man är uppe vid 100. Hur kul som helst, haha.
Så kan man testa att trycka med olika fingrar och sånt, haha.
Vi hade as kul. Vi fick t.o.m. Anna (vår lärare) att vara med en gång.
Men hon fuska. Hon tog 1+1=2 och sen vi ba: KÖR ! då började hon gångra så
hon kom upp till 100 på en gång. DET ÄR FUSK ! Så hon blev diskad.
Men alltså allvarligt, roligaste matteleken ever alltså :D<3

Tack så jättemkt till alla er som röstade igår !
Ni har hjälpt mig med min kris. Är så tacksam !  
Tror ni redan vet vilken som vann men jag lägger ut den iaf :)
TACK åter igen :D <3

image42

Jag kan säkert ta någon bild så ni får se hur allt blev dagen D.
Om ni är intresserade, hehe. Kanske ni inte är men då får ni
det som en bonus, haha.

Ha det så bra :) <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen( du vet vem)

Tack, för din komentar i min blogg. Och du var jätte snygg i den bilden med lockigt. Skit snygg!
Pusss

2007-04-25 @ 19:30:38
URL: http://ellbri91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0