Onsdag, 4 april

Heej !

Idag var jag och mamma på spinning.
Det var en helt  ny upplevelse.
Jag har aldrig i hela mitt liv haft så här ont i rumpan alltså.
Det är nått så otroligt. Kan knappt sitta.
Jäkla sadel säger jag bara.
Men det var lite kul innan också, haha.
Mamma och jag var ute i gymmet för vi var rätt så tidiga.
HAHA, vilken jävla kille vi såg alltså.
Han var säkert i typ 30-35 års åldern och FY FAN vad han skrek.
Stöna och stånka hela jäkla tiden. Jag kunde inte låta bli och skratta.
Mamma skämdes jättemkt över mig. Men hon tyckte också det var rätt kul.
Men hallå, behöver man stånka 20 ggr per lyft eller?
Shit vad jag hade kul åt det där alltså, HAHA.
Sen när vi ställde in cyklarna sista gången, vem kom inte på radion då då?
SHIRLEY CLAMP ! Jag blev sååååå glad :D <3
Satt där och sjöng och mamma ba: "Passa på och sjung nu för efteråt kmr du
inte få fram en ton." Positivt det lät liksom.  Men jag sjöng och sjöng.
Men som alla andra låtar har även Shirelys låtar slut.

Träningspasset var nått så grymt jobbigt. Skulle ljuga om jag sa att det var lätt.
Nu vill mamma ha med mig på måndag också. Herregud, försöker hon ta livet av mig eller?

Lunchen åt vi på stan. Kycklingsallad för min del. MKT gott.
Mums för lilla magen. Den var borta på ett kick, haha.
Som efterätt köpte mamma två chokladbollar.
Det tacka inte magen nej till direkt, haha.
Efter det åkte mamma och jag och köpte påskgodis. Allt som allt gick det på 202 kr
med den dyra chokladen mamma bestämt skulle ha. Det var inte mina pengar så visst.

På vägen hem åkte vi förbi kyrkogården och tittade till pappas grav.
Den såg kanske inte allt för rolig ut men vi fixade till den :)
När det börjar bli lite mer varmt ska vi plantera lite nya fina blommor också.
Ingen idé nu, frosten tar dom bara. Så vi tog bara bort kransen som låg där
och lite löv som blåst dit. Sen såg den ju riktigt okej ut igen.

När jag kom hem gick jag in på datorn och pratade med min älsklings änglar <3
Sofia och Anna, de underbaraste helt klart alltså <3
Sofia och jag fortsatte med vårat Urban och smurfprat, haha.
Alltså ni anar inte hur kul det är om förstår vad vi menar med det, haha.
Men det är vår lilla hemlis, hehe.
Anna och jag, vi är smartast alltså. Eller hur Anna?
Vi hittade på nya mkt smarta förkortningar.
Vad sägs om JÄSNCÖAPDJ eller ABÄDBJH <3
Fick ni nått att klura lite på va ;)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

NAW! [v]
JÄAPOVÄDBASF! [v]
haha ;)

2007-04-05 @ 21:21:18
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0