Söndag, 15 april

Heej !

I morse väcktes jag av att Daniel höll på och skrämma livet ur stackars Lukas.
Antagligen så hade Lukas hört att Daniel, Simon, mamma och Fredrik var
uppe redan och skulle gå ner för att äta frukost med dom, men Daniel var ju
påväg upp till honom för att väcka honom. Så dom möttes i dörren och Daniel
bara skriker rakt ut: "OOH HAR DU REDAN VAKNAT?! " Med det väckte han hela huset.
Jag som äntligen hade lyckats somna om och sluta hosta. Då satte ju hostan igång igen. 
Sen åkte Lukas och Daniel iaf på Gustavsvik så då slapp man tänka på att prata engelska.
Eller prata överhuvudtaget, min röst är inte riktigt i toppform. Så det blir ingen sångpedagog im :(
Mamma och Fredrik åkte iväg och handlade sen iaf och då passade jag på att gå ut och sola.
Jag hämtade Shirley Clamps skiva "Favoriter på svenska" och satte på i vardagsrummet på
vårat 5.1 ljud. Höjde lite grann och gick ut och satte mig i solen. Såååå skönt.
Efter ett tag började fåglarna kvittra ikapp med min sångfågel inne i vardagsrummet.
Sen kom brorsorna ner och förstörde allt det där lugna och sköna. Klagade på musik och jag
lyckades få ur mig att lite bra musik har ingen dött av tidigare. Så försvann de igen, vilken lättnad.
Men tro ni inte att grannen just då när man lyckats få lungt och skönt igen börjar dammsuga med
öppen dörr så hela grannskapet hörde. ÅÅÅH vad irriterad man blir. Hon kunde väl iaf stäng dörren?!
Förstår inte problemet. Jag gick iaf in och höjde musiken så jag kunde höra den bättre
än hennes dumma dammsugare. Efter att ha lyssnat igenom skivan 2 ggr var det mat.
Jag fick lite färg idag iaf. Så himla stolt. Men nu får jag inte gå ut mer med min sjuka kropp.
SÅ typsikt att man ska bli sjuk när det är så fint väder. HATAR MIN TAJMING ! 

Idag har iaf Sofia kommit hem :D <3 Har redan pratat lite med henne. Men bara via sms. 
Har saknat dig sååååå gumman ! Har så mkt vi måste prata om. Antar att du har en hel del du med :) <3 

Nu loggade Anna in på msn <3 Yes, ÄNTLIGEN ! Trodde jag skulle få vänta hela livet. 
Har saknat dig med <3 Ända sen igår när jag fick lämna dig för mina gäster kom. 
Trodde jag aldrig skulle klara mig, men det gjorde jag ju. Iaf tills nu, haha. 

Ha det bra, <3 

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

naaaaaaaaaaaaw! [v]

2007-04-15 @ 14:49:47
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0