Söndag, 22 april

Heeeeej !

Söndagar brukar vara rätt tråkiga men den här slår ju alla.
Först upptäckte jag att jag inte hade med mig de rätta
papprena till musikprovet som är im så jag fick lite panik.
Men så kom jag på att Emelie har ju dom så jag ringde till
henne och kolla om jag kunde låna dom och kopiera och ha mig.
Sen sprang jag hem till henne hämta dom och fick t.o.m. en skiva med
alla låtarna till provet också som jag kunde bränna av.
Skyndade hem igen och så fixade allt med kopieringen och så tillbaka hem
till henne med alla hennes saker igen. TUSEN TACK Emelie för att
jag fick låna dina papper och det. Utan de hade jag inte haft en suck på provet.
JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN MIN ! <3

Sen när jag kom hem satte jag mig för att plugga. Från då till 19:10 pluggade jag.
Hade bara en matpaus på 20 minuter. Sen var det bara plugga plugga plugga,
Nu tror jag att jag kan det rätt så bra iaf. Hoppas det för jag orkar verkligen inte plugga mer.
Hela dagen har jag pluggat det där. Så läste jag ut min svenska bok i morse också.
Det var då när jag precis hade vaknat av att mamma och Fredrik var uppe och rev cykeltaket
precis utanför mitt fönster. Då var jag för trött för att gå upp men för pigg för att somna om.
Så då passade jag på och läsa ut den. Det var bara 4 kapitel kvar så det tog inte så jättelångt stund.
Så det är dags att göra en bokanalys på den också. Jag måste verkligen få ihop mer poäng
till "Poäng jakten". Jag har bara 30 än så länge och i slutet av vårterminen ska jag ha 120.
Snacka om att jag måste skärpa ihop mig nu. Riktigt riktigt mkt dessutom.

Idag är det bara 13 dagar kvar till jag får se och förhoppningsvis träffa Shirley :D <3
Snacka om att jag längtar så jag tror jag DÖÖÖÖR ! Ska bli så himla kul :)
Det blir 10:e gången jag träffar Shirley då :D GUD vad kul alltså <3
För första gången så blir det bilresa med MAMMA dit. Hon ska t.o.m. vara med och se
min underbaraste Shirley <3 Bara det är ju värsta imponerande, haha.
Det ända jag kmr behöva ha med mig på den bilresan är som vanligt min mp3 och mobilen.
Standard kitten, haha. Alltid med dom sakerna. Hade med dom igår också. Räddade hela resan
när jag mådde dåligt av min huvudvärk och illamåendet.

image33
Min kära mp3 och älskade mobil


Just nu sitter jag och pratar med alla mina underbara vänner.
Så skönt att bara koppla av med dom.
Anna, underbaraste och finaste tjejen i världen <3
Emma, den sötaste <3
Ellen, den snällaste och ärligaste jag vet <3

Nu kmr djuret mitt också. Lilla kisse missen Smulan <3
Det är min lilla bebis <3 Nu ska jag gosa lite med henne.
Men ha det så bra ni <3

Puss och kram / Anna



Kommentarer
Postat av: Anna

tack, Anna, du är underbarare [v]

2007-04-24 @ 17:32:08
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0