Söndag, 8 april

Heej !

I morse vaknade jag faktiskt en rätt bra tid.
Var uppe redan kl 10. Snacka stolt.
Gick upp och duscha och så.
Gjorde mig lite fin för vi skulle ju få besök,
Som senare inte kom för hon var trött.
Roliga släktingar man har alltså.
Men hon är förlåten, hon är ju 90 bast.

Vi åt lite påskmat iaf fast inte tanten kom..
Jag blev mobbad av mamma, brorsan och Fredrik när jag åt revbenspjäll.
Snacka taskiga de är mot mig jämt. De sa att jag såg ut som en fjolla.
Sen tyckte jag det var lite kladdigt och just mitt revbenspjäll fanns det
inte så mkt kött på som jag trodde så det var bara nått jag sa rakt ut.
Tror ni att de har mobbat mig för det hela dan eller?

Sen vid 17.45 åkte vi till filmstaden och titta på bio.
Beck, den svaga länken. Mkt bra tkr jag.
Förstår att den var från bara 11 år och inte 15.
Den var inte speciellt läskig, knappt spännande.
Men den var bra iaf. Man fick tänka till lite ibland.
Det där som jag oftast inte är så bra på, men jaa.
Det gick bra den här gången faktiskt ;)

När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och pratade med Anna :) <3
Haha, vi pratade lite om dialekter idag, hahaha. Det är rätt kul faktiskt.
Tänk att det finns så många olika dialekter egentligen.
Stackars Anna kmr ju få en chock när hon hör mig prata, haha.
Jag som har en sånn närkingska. Det är ju inte vackert direkt.
När t.o.m. min familj mobbar mig för min dialekt, hur ska det gå med stackars Anna?

Efter ett tag så var det dags för mat igen. MAT MAT MAT, Anna. Haha.
Vi tog lite rester från lunchen. Mobbad igen, svar JA.
Men de är lite roliga faktiskt. Men inte så kul att det alltid drabbar mig.
Jag är liksom alltid deras skämt offer.
Sen när jag skulle gå sa jag åt de att jag skulle kolla om någon ville adopetera mig.
Det tyckte mamma var en mkt bra idé så jag kom med förslaget att kanske Shirley ville
adoptera mig. Då började mamma och Fredrik disskutera hur mkt Shirley skulle få betalt
av att adoptera mig. Fredrik tyckte att det skulle bli barnbidraget plus en engångs summa.
Men mamma tyckte barnbidraget och avbetalning, ifall att Shirley skulle ångra sig.
Mamma ba: "Om hon ångrar sig så får vi ju tillbaka Anna och har inga pengar kvar".
De där två är rätt sjuka när de sätter igång alltså, haha.

Sofia, SAKNAR DIG! Kan du inte ta och komma hem nu?
Nu har du varit i england då kan du väll vända och komma hem igen?
Har en hel del och berätta för dig och du har bara varit borta sen igår.
Fattar du hur mkt det kmr bli om en vecka?!

Sen ett litet medelande till en elakt stamkund jag verkar ha här.
Snälla, inse att du tillhör inte mitt liv längre. Kan du inte bara lägga ner?!
Du får ändå inget ut för det. Jag tänker ju inte ändra mig precis.
Särskilt inte när du håller på så som du gör nu. Då kan du ju liksom bara glömma det.
Forget it liksom! Här får du en liten omgjord Shirley låt text så du kanske förstår bättre:

Men du är ensam.
Där utan mig.
Jag kmr aldrig tillbaka.
Se vad du gjort med mig.
Ensam
Är det så svårt att förstå?
Du lova på hedersord
Men det är slut för oss två.

Det kanske kan få dig att fatta för en gång skull !!

Nu har jag inte så mkt mer att säga. Är väldigt trött och kl är rätt mkt.
Tror det blir sängen snart. Innan jag somnar här vid datorn.

Ha det bra <3

Puss och kram / Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0