Tisdag, 10 april

Heej !

Skola idag då. Det var väll inte allt för kul och gå upp i morse.
Sen att man vaknade till ännu mera snö gjorde ju inte saken bättre.
Höll på och missa bussen också. Morgonen kunde inte
blivit så mkt sämre alltså. Sen kom jag försent till första lektionen också.
Min dag har helt enkelt inte gått bra alls.
Kom försent till 3 av 6 lektioner idag. Häften alltså.
Det höll på och bli 4 lektioner. Men jag hann precis till svenskan.

Hahaha, SOn idag alltså. Vår lärare verkade ha noll koll på läget alltså, HAHA.
Vi började prata om I- och U-länder. HAHA. Alltså det i sig var inte så kul.
Att få veta att 3/4 av världen svälter liksom, men jaa. haha.
Han skulle visa med fingrarna att det var 1 av 4 som inte svälter i världen.
För det första så visade han 3 fingrar och sa 1, sen skulle han vända på det
och säga att 3 av 4 svalt, då visade han 1 finger, HAHA.
Sen var det första lektionen också liksom så man var ju lite lagom trött också.
Jag och Emelie fick fnissattack, HAHA. Sen så sa han mer sånna där konstiga saker
så jag och Emelie fick ju inte direkt slut på det hela, HAHA.
Och Iza satt bara och titta på mig. Hon hade i sin Ipod i öronen så hon hörde ju inget.
Tror inte hon skulle fattat iaf men, haha. Nej vad taskig jag är, men man undrar ibland.
Jag sa några små kommentarer när läraren stod och prata och hon verkade inte haja de.
Hade ingen lust och sitta och förklara faktiskt, haha.

Sen på spanskan, HAHAHAHA. Jag, Helena, Julia och Sandra, HAHA.
Det är ingen bra kombination om man ska få tyst och lungt precis, HAHA.
Vi skulle leta upp spanska verb i en text och så skulle vi översätta de och sen göra om de
i grundform. Alltså guud. Sen när Gunilla skulle kolla om vi gjort de så hon ba:
"Okej, nu läser ni upp en varsin mening." Så fick några killar börja. 
Så var det en mening som det inte fanns några verb i. Gunilla ba: 
"I den här meningen finns det inte så många verb." Helena ba: 
"Det finns inga alls" Men Gunilla stod på sig och svarade: 
"Nej, inte så många nej." Och alla som vet hur hon är alltså. 
Gunilla Perslow liksom, haha. Virrast i stan ärligt. Vi kunde inte låta bli och skratta. 
Gunilla ba: "Nej det fanns ju inga verb i den meningen." Snacka efter, hahaha.  
Det låter kanske inte så kul, men det var verkligen as kul. HAHA.

Sen var det dags för matte. Anna skulle ha nationella muntliga med några killar så
vi satt ensamma i klassrummet. Inte bra om de vill att eleverna ska jobba.
Så jag, Sandra, Malin och Natalie satt och prata massa annat.
Det var också väldigt kul. Sandra klaga över hur mkt hon sakna Dennis och Malin
satt och prata om sin nya pojkvän som försöker kontrollera henne.
Eller hon kallar att kontrollera är när man skickar sms och frågar vad hon gör.
Det var den uppfattning jag fick av det hela iaf. Kanske var nått mer men det sa hon iaf inte.
Lät mkt knepigt iaf. Natalie så duktig som hon är försökte jobba.
Mitt i vårat samtalsämne om vad man skulle göra om ett flygplan man satt i skulle störta
Natalie ba: "Vad är en kub?" Jag skratta så jag grät. Inte för själva frågan utan för att
det kom så plötsligt mitt i vårat flygplans snack. Sen var jag ju väldigt trött också, haha.
Varför vi kom in på flyplan och störtande var för Sandras Dennis är utomlands just nu.
Hon är nästan helt säker på att planet kmr störta när han ska åka hem för att hon saknar honom så.
Hon får alltid för sig så mkt konstiga saker, haha. Men iaf. Så satt vi och prata om honom
och jag hade redan fått höra allt det lektionen innan (spanskan) så jag kunde redan allt.
Så så fort hon inte kom på vad hon skulle säga så fyllde jag i. Det måste ha låtit jättekul att
jag visste så mkt om Dennis, HAHA. Har träffat människan en gång. :b

Just nu sitter jag och väntar på Anna <3
Har saknat dig jättemkt hela dan gumman !
Vi hade så kul igår kväll, hahaha.
Du skulle sett ditt egna ansiktsutryck både när du såg hur tunnt mitt hår är
och när du pratade med alla som kom och gick hela tiden, haha.
Du är så söt gumman. <3  You´re my angel darling <3

Saknar tre st just nu.. Anna, Sofia och SHIRLEY !
Sofia, allvarligt kom hem. Hur länge tror du jag ska kunna klara mig utan dig? :O <3
KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM !
Och så Shiirley alltså. Det går inte att beskriva hur mkt jag saknar dig. <3
Det är 39 dagar sen jag träffade dig nu :'( <3 
Miss yooooou <3 You are  beautiful in ev´ry single way <3 <3 !

Puss och KRAM / Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0