Tisdag, 3 april

Heej !

Min morgon började inte speciellt bra.
Den var riktigt läskig faktiskt.
Men allt fick sig en förklaring tillslut.
Shirley räddade min morgon med att hon hade
skrivit ett nytt brev på sin hemsida.
Jag blir lika glad varje gång, men den här gången
blev jag verkligen ännu gladare än någonsin.
Hon får mig verkligen helt tårögd när hon säger sånna fina ord.

Någon annan som gör mig, inte bara tårögd, utan även får mig att
gråta av skratt är min älskade lilla Sofia. Haha, du är för härlig alltså!
"Hej, är Urban där?" HAHAHA. "Vem av smurfarna är det?"
Alltså hur kul får man ha egentligen? Du är bäst Sofia!
Verkligen BÄST ! ÄLSKAR DIG ! <3

Anna, du har verkligen också fått mig att få ett gott skratt idag.
Haha, gud vad underbara ni är alltså <3

Har faktiskt inte gjort så mkt mer roligt och/eller intressant idag.
Im ska jag och mamma iväg på spinning.
Har lovat henne och jag fattar verkligen inte varför.
Hur dum får man vara egentligen? Anna i ett nötskal, HAHA.

Finns en person på denna jord jag saknar nått så grymt just nu.
Hon vet mkt väl vem hon är och de flesta andra också.
SHIRLEY NATASJA CLAMP <3 !
Det är en månad sen jag träffade henne nu och det känns som en evighet !

Nu får ni ha det så bra :) <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

aw, du är allt för söt du Anna.. [v]

ANNA + ANNA = ^^ [v]

2007-04-03 @ 22:54:55
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Ellen( du vet vem)

Haha, Anna du är allt söt du. Du är verkligen rolig. Du skriver så himla bra, asså det låter jätte bra!,.
Ha det jätte bra, hoppas att vi träffas nån gång. Vill så gärna det! (om du vill då)
Älskar dig, ska du veta(L)

2007-04-05 @ 20:42:47
Postat av: Anna

Tack Ellen (L) !
Vi kan säkert ses någon gång i sommar ska du se :)
puss puss (L)

2007-04-05 @ 20:50:38
URL: http://annapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0