Torsdag, 19 april

Heej !

Min lillebror fyllde år idag så det blev god mat och tårta.
Det var gott, men hade nog varit ännu bättre om jag inte mått så pyton.
Det verkar bli en dag hemma im. Hoppas det iaf för jag orkar inte till skolan im.
Jag känner mig bara taskig och dum när jag går dit.

Jag såg dig gå förbi på håll
Var påväg att säga hej
Men jag tänkte, vad spelar det för roll?
Nu lever vi två skilda liv
Minns inte hur det var att vara vi
En helt annan tid

För ett ögonblick så var jag din och du var min
Tiden stannade för oss två
Men ett ögonblick är nu och sedan glöms det bort
Det är alldels för kort
Ett ögonblick är allt vi fått


Ett ögonblick - Linda Bengtzing


Jag har gjort allt jag kan
Försökt att inte se
Inte känna spänningen
Sen dagen han försvann har jag
Sagt mig själv att aldrig mer ska någon såra mig igen
Men du stod kvar brevid mig fast du såg mig tvekan
Och du släppte aldrig tagit om min hand

Utan att veta om vingarna bär
Har jag snuddat vid himlen
Den finns där du är
Utan att resa har jag kommit hem
Och din kärlek har fått mig att älska igen
Och med dig så är jag himlen här och nu
För himlen är du

Himlen är du - Linda Bengtzing

Två låtar som går varmt på mp3 för tillfället. Vet inte om det är bra eller dåligt.
Men så är det iaf. Tkr dom är sååå jäkla fina alltså. Skulle kunna sitta och gråta till dom varje dag.
Det väcker verkligen minnen som inte borde väckas. USCH !

Nu ska jag sova så man blir frisk någon gång. Det verkar ju vara för mkt begärt en dag som idag.
Att få må bra alltså. Det känns som folk gör vad som helst för att det ska blir precis tvärtom.

Men tack Josefin, Emilia, Malin, Natalie, Linnéa och Tanja för att ni var så snälla mot mig idag fast jag mådde skit.
Ni är guld värda  verkligen <3 Har sånn tur som känner er alltså , <3

Emelie och Fia, ni är som vanligt världens underbaraste <3
Ni märker verkligen direkt om det är nått på tok.

Vad har man inte vänner till alltså <3

Puss och kram / Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0