Torsdag, 26 april

Heej !

Värsta bästa dagen idag. Ibland har jag sånn himla tur.
Vi fick sluta vid 13.00 idag för att det var strömavbrott i köket
så vi fick ingen mat. Snacka skönt, vi skulle slutat 15.30 liksom.

Kunde man fått bättre väder idag eller? Såå gött <3
Jag och Linnéa stack upp på stan ett tag.
Jag köpte Sonjas nya album. Sitter och lyssnar på det just nu.
Alltså shit vilket fint album det är <3
Alla ni som tkr "För att du finns" är bra, köp albumet.
Alltså alla låtar är såååå fina. Har några favoriter:
* "Här står jag"
* "Egen tid"
* "Till en ängel"
* "Du är allt" en duett med Shirley Clamp <3

"Till en ängel" fick iaf mina ögon att tåras. Alltså den är så himla fin, det går inte att beskriva.

Som en lugn och stilla bris
Tröstande och varm
Som en moders hand på öppna sår
Som en kärlek utan pris
En tanke utan harm
Vill du följa mig vart än jag går

Är du här hos mig nu...


Jag lever,
och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig ,
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

Jag kan se att det som var
Leder till nått mer
Jag kan känna hur min rädsla flyr
Det är du som ger mig svar
Och gråter när jag ler
Vill du stanna här tills dagen gryr

Kan du höra mig nu...

Jag lever,
och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig ,
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar


Pappa, saknar dig <3 Du lever inom mig <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0