Torsdag, 5 april

Heej !

Idag har jag världens träningsvärk i mina små stackars ben.
Tar min knappt upp och ner för trappen liksom.
Bajs vad ont det gör alltså. Men mamma är nöjd.
Så typiskt henne. Ska allt fixa nått så hon får träningvärk.

Har inte gjort så mkt idag faktiskt. Pratat med Anna och Sofia.
Anna har varit duktig idag och jag tror både hon och jag är lika stolta.
Nej Anna är nog lite stoltare, men det tkr jag hon kan få vara.
Du är sååå duktig gumman min <3
Sofia, jag tkr du ska komma in på msn nu, SAKNAR DIG !
Har ju inte pratat med dig sen vid 13 tiden ju. Kl är liksom 20.30 nu.
SOOOOOFIIIIIIIIIIIIIIA <3

Just nu sitter jag och pratar med Ellen. Annars är hela msn död typ.
Verkar inte som de är riktigt vakna alltså. Tur jag har dig Ellen.
Tur vi är så pigga och glada, NOT.
Jag är såå himla trött så jag skulle kunna gå och lägga mig och sova nu
och vakna imorgon kväll känns det som. GÄSP.

Har inte så mkt mer att berätta nu.
Jo, jag skickade brev till Shirley igår :D
Hoppas jag får svar snart för det behöver jag verkligen.
Jag är så himla otålig så det är inte sant.
Vill ha svar NU NU NU ! 

Puss och kram / Anna



Kommentarer
Postat av: Anna

hihi.. x)

2007-04-05 @ 21:23:41
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0