Ett litet hej !

Imorgon ska jag åka till mormor och sova över där med min lillebror för att mamma ska ha fest här hemma. Barnförbjuden såklart, vad annars liksom? Vi har gjort om våran altan och dom ska ha lite fest för att den är klar. Sen samtidigt passar dom på att ha lite kräftskiva också. Men jag får det ju inte direkt sämre. Ska ju till världens bästa mormor <3 Stackars mormor kmr få höra allt i detalj hur det var i tisdags i Göteborg när vi träffa Shirley, Sonja och Sanna. Men hon brukar vilja lyssna så det gör henne nog inte så mkt. Inte för att hon skulle kunna stoppa mig men, haha.

Nu ska jag städa lite som jag blivit tvingad till. Mamma ska ha fest och då måste jag städa mitt rum. Jag vet det låter dumt, men jaja. Mamma påstår att dom kmr gå upp och kolla. Så då måste det vara städat. Men vadå, det är ju såhär jag lever. Är det inte bättre att visa dom det än att visa så som jag inte lever? Men jag förstår mamma lite också. Alltid trevligare att se ett städat rum än ett ostädat. Men så farligt stökigt är det inte. Men då går det ju snabbt att städa också :)

Måste avsluta med att säga, TACK Sofia och Anna för att ni finns. Jag älskar er över allt annat på denna jord. Ni är mina älskade hjärtegull och kmr alltid att vara <3

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för gullig //MM

2007-08-17 @ 21:26:25
Postat av: Anna

ojoj, fest och grejer! ;D hah!
NAAAAAAAAW, SÖTNOS! [v] ÄLSKAR DIG MEEEEED! Längtar verkligen till 1:a september [v]

2007-08-18 @ 13:00:08
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0