Första inneträningen :) !

Hände inte sådär jättemkt kul idag i skolan. Vi hade en massa övningar och sånt med treorna på förmiddagen och sen på eftermiddagen hade vi runtvandring på skolan med tvåorna. Det enda roliga på hela dagen var nog att jag träffade en tjej som jag inte sett på jätte jätte länge. Hon och jag gick på samma mopedkurs förra året och jag har inte sett henne sen dess. Hon ska också gå barn och fritid fast med idrott och ledarskapsprofil. Jag hade tänkt gå den först, men jag ångrade mig. Lite glad för det faktiskt. Verkar vara krångligt, haha.

Senare ikväll börjar första inomhus träningen för innebandyn. Jag är så otroligt glad. Jag ska få träffa min underbaraste bästis Pernilla igen ! <3 Vi har inte setts på jag vet inte hur länge. På tok för lång tid ! Sen själva träningen i sig kmr ju såklart också bli kul :D Har faktiskt längtat :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att det går så bra i skolan :) ha det så kul på träningen!

2007-08-22 @ 16:49:48
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0