Hemma igen !

Sent igår kväll kom jag hem till svensk mark. Efter väldigt mkt krångel. Men vi var inte värst drabbade. Är väldigt trött och så, som alltid, så det blir inte mkt skriva här idag. Jag kmr fortsätta ha en liten bloggpaus eftersom jag kmr åka till Göteborg på tisdag och se Shirley, Sonja och Sanna med alla underbara vänner. Så morgondagen kmr nog till stor del gå ut på att packa. Kanske en träning får smita in i tidsschemat också.

Nu ska jag fortsätta titta på Beck, sen blir det nog sängen rätt så snart.

Jag har iaf haft det jättebra och kmr fortsätta med det nu i veckan :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också följa med till Gbg, buhu, haha... du får ha det så kul! :)

2007-08-13 @ 12:07:03
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Ellen

Skönt att ha dig hemma igen[V] Pusss

2007-08-13 @ 19:54:34
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Emma

Hoppas de är kul i gbg[L]

2007-08-14 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0