Massa bilder !

Jag är super trött och har ingen brinnande låga just nu för att skriva här. Men tänkte jag kunde lägga ut lite bilder. Både från Mallorca och från i tisdags i Göteborg när jag träffade Shirley Clamp, Sonja Aldén och Sanna Nielsen. Mallorca var toppen fast vädret inte var det bästa och kvällen med brudarna var helt sagolik ! Ni är för bäst alltså. I brudarna räknar jag in alla jag var med där, ni vet vilka ni är, och såklart Shirley, Sonja och Sanna :) Älskar er hela bunten <3

     
    

Det var lite bilder från Mallorca. På tredje bilden är det vindruvor om ni undrar vad det är, haha. Det växte påvägen ner till stranden så där har man varit och plockat några ggr, hihi. Jättegoda var dom :) Det växte även citron, apelsin, lime och massa sånna saker påvägen ner men det var ju folk som ägde det så det kunde man inte riktigt gå och ta. Men här kmr iaf bilder ifrån i tisdags kväll i Göteborg :) <3

  
 


Tack tjejer för en underbar kväll. Särskilt tack till Shirley. Du är för underbar och du är sååå braaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Showen var verklingen den bästa jag någonsin sett, det kan jag lova! Och ni är ju så snälla, och super läckra såklart! Shirley du var för söt. Inte riktigt 100 år sen vi träffades, 1 månad sen men. Jag vet det känns som en evighet. Saknar dig redan ! Men vi ses om ungefär 250 år, haha ! Älskar dig tjejen <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilka fina bilder Anna!![L]
Och att de blev lyckat i gbg o allt:D ta hand om dej gumman! puss puss[L]

2007-08-16 @ 20:14:01
Postat av: Ellen

Hihihi Anna, du är så söt tjej du med! Precis som 3 S. Jättefina bilder, Älskar dig, puss
PS, skit kul att vi träffades, saknar dig redan.!

2007-08-16 @ 20:21:28
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Anna

Superfina bilder, Anna! Härligt med Mallorca :) Och 3 S!! :D Du var så fin på kortet med alla de andra [v] Älskar dig :)

2007-08-17 @ 11:55:06
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0