Sommar och sol !

Nu har solen äntligen kommit till lilla Örebro också. Men visst är det så typiskt att när solen kmr hit så ska jag åka utomlands. Det är verkligen alltid så. Men jag får ju vara glad över att det är sol på båda ställena iaf, haha. Har solat lite nu i veckan och har faktiskt fått lite färg. Hoppas verkligen den färgen bättras på nu på Mallorca.
image104


Har inte gjort så mkt annat idag. Bara tagit det lungt. Ska ut och gå lite sen med mamma. Försöka få tillbaka min kropp utan träningsvärk. Det gör såååå ont. Sen ska jag bråka lite med vår skrivare och försöka skriva ut 4 bilder på Shirley så hon kan få signera i Göteborg den 14 augusti ! Oj oj vad mkt bilder hon har fått signera åt mig. Tur att hon inte tröttnar.

Puss och kram / Anna                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0