Sommaren är kort..

.. det mesta har faktiskt regnat bort. Så otroligt tråkigt att sommaren inte varit den bästa till vädret. Men imorgon startar skolan igen. Det är inte heller bara sticka tillbaka till samma gamla vanliga skola, samma klass, samma lärare utan nu är allt nytt. Väldigt nervöst, men jag tror det kmr bli kul också :) Men man vet ju aldrig så det klart man funderar. Men det blir ju mkt nya ämnen, iaf för mig. Så det är ju lite spännande också. Men som sagt, enormt nervöst.

Just nu sitter jag och väntar på först och främst att min bror ska vakna, sen att mamma ska ringa hit och säga "nu kan ni komma hem". Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men har kommit på att det kanske vore en smart idé att gå en liten promenad ikväll innan jag ska sova. Det kan ju göra min sömn lite bättre. Så håll koll på era mobiltelefoner, jag kanske ringer just dig ;) 

Ni som går i skolan, när börjar ni?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Allt kommer gå bra imorgon, Anna :) [v] jag börjar också skolan då...

2007-08-19 @ 13:23:57
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0