Städning och packning !

Det var inte klokt vad stökigt det var på mitt rum innan jag började städa idag. Det var verkligen bombnedslag. Men nu är det städat igen. Se hur länge det håller den här gången, haha. Jag tänker alltid att den här gången ska jag hålla det snyggt, sen tar det inte mer än några dagar så har den tanken redan passerat. Men den här gången blir det iaf 1 vecka eftersom jag åker till Mallorca på lördag :D Längtar så himla mkt.

Så ska det ju packas idag också inför resan. Vad ska man ha med sig, är alltid det stora problemet. Men den här gången har vi hyrt ett hus som vi ska bo i så det är inte lika turistit som det annars brukar vara. Visst, vi kmr ju inte ifrån det helt, men till stor del :) Så man kan ju gå omkring i bikini större delen av dagen eftersom vi har egen pool. Just nu vill jag bara att idag och imorgon ska gå så att jag kan få gå upp och veta att nu ska vi iväg till Arlanda och dra iväg. Jag vill, jag vill, jag vill !

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0