Stockholm here I come !

Jag är så otroligt lycklig att jag har lyckats få det precis som jag vill ännu en gång. Lördagen den 1 september åker jag och Sofia till den kungliga huvudstaden och ser Shirley uppträda där. Ni som tror lyckan stannar där har fel ! Jag kmr träffa en massa underbara personer där. Endel som det var länge sen jag såg och iaf en som jag får träffa för första gången. Min sötaste lilla Anna <3 Har vetat att vi skulle komma iväg sen i helgen men inte vågat skriva något här då ifall att vår plan skulle spricka. Men nu är allt klart. Finns ingen chans att det här spricker. Eller vad säger du Sofia? Hur många olika planer blev det? Endel seriösa planer, endel lite mindre seriösa, haha. Men det är Sofia och jag liksom. Vi i ett nötskal.

Nu vet ni precis vad jag längtar till mest just nu. 12 dagar, 18 timmar och 57 minuter <3 HAHA.  

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Neeej guud nej!! Det här håller!! Vi har ju både extraplan B,C,D,E och F... Eller nåt sånt... HAHA
Bara eget dödsfall kan stoppa oss nu alltså!
Puss, puss ÄLSKAR DIG (L)

2007-08-20 @ 21:19:31
Postat av: Anna

Men AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW [v] Det ska bli så JÄVLA kul! [v] Älskar dig, sötnos, vi kommer ha det bäst :)

2007-08-21 @ 16:36:21
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Ellen

Naww, gud så kul att du får träffa Anna, hon verkar en supergo tjej, precis som du Anna, haha(hoppas att det inte blev förvirrandet) Det är alltid kul att träffa dig Anna, älskar dig, pussss

2007-08-22 @ 16:28:54
URL: http://ellbri91.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0