Helgen

Igår, lördag, var det full rulle här hemma. Emma från Vänersborg var här i Örebro hos sina kusiner. Så vi passade på att träffas. Var mer än ett år sen vi träffades så det var super kul :) Tog tyvärr inga bilder, men kommer alltid minnas <3 Sen köpte mamma även en ny bil under lördagen. En skit snygg svart Peugeot. Det var då inte lätt att stava till, haha.

Idag blev det en tripp till Askersund för att kolla på lillebrors innebandymatch. Jag fick i uppgift att filma hela matchen. Lite lätt trött i armen blev man. Hoppas dom får lite användning av inspelningen, haha. Grabbarna vann med 4-1 och åkte nöjt tillsammans och åt. Jag och mamma tog nya bilen hem igen och åt inne i stan istället. En otroligt god hamburgare fick det bli. Så när vi var klara så gick vi runt lite i affärerna och tittade. Sen åkte vi hem och dog i soffan, haha. Jag lyckades tillslut få ihop en sammanfattning av praktikveckan. Det satt hårt inne. Jag kom ju knappt ihåg vad vi hade gjort, haha. Sen var jag så trött att jag nästan inte kunde tänka klart. Men en liten sammanfattning blev det iaf. Tog mig upp till mitt rum efter ett tag och satte mig vid datorn och försökte installera Photoshop på min dator. Det gick galant den här gången efter förra gångens katastrof. Tog fram den bok jag fått om just Photoshop och lyckades fixa lite bilder. Blev ovanligt nöjd. Bilderna blev urläckra. Kan ha varit för att det var just självaste skönheten Shirley Clamp på bilderna också. Kanske lägger in bilderna senare. Just nu har jag inte riktigt tid.

Puss och kram / Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig.

2007-12-03 @ 17:24:02
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Emma

KOmmer okxå alltid att minnas de[L]
SAknar dej allvarligt talat redan gumman[L]

2007-12-04 @ 17:38:22
Postat av: emma

O blien som din mamma köpte va as snygg!:)(L)

2007-12-04 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0