Jullov <3

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Har verkligen inte hittat någon tid över till att göra det. Nu är iaf praktiken slut och im börjar jullovet <3. Det är verkligen efterlängtat må jag säga. Gud vad jag har sett fram emot att få vara lite ledig. Få vila upp sig. Jag är redan trött på skolan, och jag har bara varit där måndag och tisdag. Jag hade glömt bort hur otroligt irriterande vår ena klassföreståndare var. Jag blev påmind på en gång. Finns verkligen ingen jag kan irritera mig mer på. Hon får mig flippa ur totalt snart.

Var till rektorn idag också. Det låter värsta allvarligt när man säger så, men det var det inte. Jag skulle bara ta ledigt för att åka till Thailand nästa år :) Den 9:e februari bär det iväg, för det var helt okej att jag var ledig, haha. Han var hur snäll som helst. Natalie och min nya bästa kompis tror jag, haha. Mkt trevlig måste jag säga. Jaa verkligen. Stor skillnad mot vår puckade klassföreståndare. Kanske kan göra ett byte där? Eller det kanske man inte vill. Kan tänka mig hur mkt trubbel den damen skulle kunna ställa till som rektor.

Så är det julafton snart också :) Men innan dess ska jag väl ha hunnit med lite roliga saker hade jag tänkt. På torsdag ska jag iväg upp på stan och äta lunch ihop med ett Shirley fan som bor i Kumla :) Hon är jättesnäll och så. Ska bli riktigt kul. Var ett tag sen jag träffade henne nu. Inte för att vi brukar träffas så ofta. Men det går ju att ändra på :)
Sen på fredag är det julfest på mammas jobb. Det ska bli otroligt kul. Är verkligen alltid kul där. Vet inte riktigt varför, går inte att sätta fingret på det. Men det behövs ju inte heller. Det är bara gå dit och köra hårt :)
Så kommer ju käraste lilla mormor hit på fredag också <3 Vet inte om hon stannar enda fram till julafton på måndag eller åker hem mellan. Men det spelar ingen roll. Huvudsaken är att hon kmr :) Föresten mormor, om du läser kan du ju svara :)

Ska ner och ta lite bilder på Torsten nu. Hans uppfödare ville ha lite nya bilder på honom som hon kunde få lägga ut på hennes hemsida. Så det ska vi väl kunna orda. Kanske ska borsta honom lite innan då? Så kan blir en riktigt stilig modell menar jag, haha.

Ha en riktigt god jul om jag inte får tid över att skriva innan dess <3

Varma kramar i kylan <3 / Anna

Kommentarer
Postat av: //MM

Gulle dej

2007-12-20 @ 10:01:17
Postat av: Anna

God jul på dig, sötnos! *hjärta*

2007-12-23 @ 23:08:53
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0