Sjukan sprider sig !

Här om veckan var det jag som var sjuk. Nu när jag är tillbaka på benen igen verkar det som att alla blir sjuka. Det måste vara något som går alltså. Min lekisgrupp blir bara mindre och mindre för varje dag som går. Bara fler och fler som blir sjuka. Sen fick jag höra igår kväll att Shirley hade blivit sjuk och varit tvungen att hoppa över "The Christmas Show" igår. Sen hade hon skrivit brev på hennes hemsida idag också och förklarat att hon är har tal- och sångförbud och måste ställa in de tre första konserterna. Stackarn, hon som hatar att ställa in konserter. Hon skrev att hon t.o.m. hade gråtit över det hela, och jag kan inget mer än lida med henne. <3

Helgen är nu efterlängtad eftersom mitt intresse för praktiken börjar svalnat rejält. Men det verkar inte som det syns på mig eftersom min handledare idag gjorde min halvtidsbedömning och jag fick bästa reslutat. Hon kände att hon inte kunde göra den när halva tiden hade gått egentligen eftersom jag var sjuk. Det kändes skönt att jag inte hade någonting jag behövde förbättra nu. Förra gången vi pratade var det bara en sak och det har jag jobbat med den här veckan. Det gick visst strålande. Jag hoppas jag inte tappar intresset allt för mkt så att jag sumpar det här nu, men det tror jag inte. Då får jag väl ta mig i kragen och kämpa mig igenom den sista veckan. Har lite planer inför jullovet jag längtar väldigt mkt till. Så det är bara att se framåt och kämpa på.

Har ni planerat nått speciellt att göra på jullovet?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Edina

min stackars älskling är sjuk han med :( snyft

2007-12-11 @ 02:34:26
URL: http://ESCADAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0