Tråkdag !

Har inte haft en speciellt spännande dag. Jag är helt slut och jag har ingen aning om varför. Har inte gjort någonting speciellt alls. Legat i soffan men en varm filt om mig och tittat på tv. Det behövde inte ens vara ett roligt program och se, bara nått att se på liksom. Har inte alls höga krav på underhållningen idag.

Nästa vecka börjar det hända saker. Måndag är det nyårsafton och vi ska ha fest här hemma. Idag blev det klart att det blir 18 personer allt som allt. Hoppas verkligen det blir lyckat.
tisdag lär jag väl ha en liknande dag som idag. Bara ligga och slappa.
Men sen på onsdag händer det grejer. Då kommer Sofia hit och vi har en hel del och göra kan man lungt säga.
Fredagen blir det resa till Stockholm och träffa Anna också :) Fick karta av mamma idag så vi kan leka lite turist, haha. Jag tror jag hittar lite i Stockholm, men inte så otroligt bra. Så karta ska verkligen med.

Sitter och väntar på att Sofia ska slita sig från sin älskade Harry Potter bok och komma in på msn. Vi måste planera det sista inför Stockholms resan på fredag. Det är väl ungefär det jag ska underhålla mig med idag.

Ha det bra !

Puss och kram / Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar till fredag! *hjärta*

2007-12-28 @ 17:39:48
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0