Baka baka !

Nu verkar bloggen vara som vanligt igen. Vi får hoppas det iaf :) Så tråkigt när saker inte funkar som det ska.

Har inte gjort så mkt idag. Såg en film med Torsten. Han sov på min mage och jag tittade rättare sagt. Filmen hette Kate & Leopold och var kanske inte direkt i min smak. Visst den var nått jag kunde se utan att somna sådär, men såå underhållande var den inte. Monster in law som jag såg med Fredrik och mamma igår är mer att rekomendera. Den var riktigt rolig. Påminner lite smått om Djävulen bär prada, men ändå inte. Jätterolig och söt film. Helt klart värd att se.

Just nu sitter jag och väntar på att mitt bröd jag håller på och bakar ska gäsa klart så jag kan stoppa in det i ugnen. Ett bröd mamma ville jag skulle baka med fetaost och rosmarin. Låter rätt så gott faktiskt :) Hoppas det är så gott också. Börjar bli hungrig. Tur mamma och Fredrik håller på och lagar mat nu.
 
Visst är det synd med vårat Sverige sommarväder nu alltså? Visst blir man trött? Åker till Uddevalla nästa vecka, snälla låt det vara lite fint väder! Inge kul och kolla på fotboll i spöregn. Inte för att jag kanske ska kolla så mkt på fotboll när man bor på ett hotell med pool ;D

Ha det så bra. Skriver så fort jag kan !

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig :( [v]

2007-07-19 @ 11:12:26
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0