Dagens bästa låt !

Det var länge sen jag hade en Dagens bästa låt så det är väl på tiden nu :) Jag har blivit helt förälskad i en cover som Sanna Nielsen har gjort. Orginalet är "You raise me up" som fått nytt liv på svenska med namnet "Rör vid min själ". Jag hörde den första gången nu när Sanna Shirley och Sonja har turnén "Sommar sommar sommar"  tsm. Nu har jag hört den två ggr genom tv och längtar så tills jag får höra den live.



Rör vid min själ mitt frusna hjärta ropar
Av längtan till en lust som föder liv
Rör min själ jag väntar i den tystnad
som tusen läten gömmer sig ut i


Det är ju bara ett plus att låten också är väääldigt rolig att sjunga. En riktig utmaning på vissa ställen, men när man väl klarar det så känner man sig jätteduktig :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Naaw, du är så söt(L) Jag vet inte i fall jag kan, men jag tror att jag kan! då blir vi ett sånt roligt gäng i gbg. Gillar dina idér på bloggen. HA så bra,
Älskar dig, pusss

2007-07-31 @ 22:23:47
URL: http://ellbri91.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0