Dunder kväll och sista hejdå !

Har haft sjukt kul ikväll. Även om det inte var så jättebra artister i år så blev det rätt så mkt drag. Vi träffade mammas kompis som även jobbar på samma jobb som mamma. Vi fick hänga med henne och hennes små barn, sambo (vet inte om dom är gifta) och lite andra vänner upp till deras jobb och kolla där uppifrån. Tur var väl det annars hade vi inte sett någonting. Hennes minsta son ville sitta med mig och Malin nästan hela tiden. Det spelade ingen roll ifall han inte såg någonting, bara han var med oss. Han är så sjukt söt. När Niclas Wahlgren kom han ba: Nicke från Nicke och Nilla ! Hela han lös upp. Han är sååååå otroligt sööt. Jag undrar hur många kort vi är med på alltså. Var hur många som helst som tittade upp på oss och pekade. Sen tog dom upp kameran och tog kort på oss, haha. Om någon av er som läser det här tog kort på två tjejer i ett fönster ikväll på Rix Fm festival, snälla skicka en kommentar. Vill jättegärna ha bilder om ni tagit nått :) Dom som tog kort åt Rix Fm tog visst också bild på oss tror jag. Dom zooma mot oss iaf, haha. Ska kolla när jag kmr hem om dom lägger ut någon bild på oss. I sånna fall lägger jag till den här :D

Som jag sa förut så åker jag till Uddevalla im. Kmr hem senast söndag kväll. Så det blir en liten bloggpaus tills dess eftersom jag inte kmr att ha någon dator där eller med mig. Hoppas ni håller ut ;D Sen kmr jag hålla igång lite grann nästa vecka innan jag åker till Mallorca nästa lördag. Jag längtar verkligen såååå mkt. Förstå, lite soool ! Some sunshine you know ;)

Nej nu ska jag säga hejdå för jag ska upp im också och packa det sista. Ska bara fixa min mp3 lite nu. Måste ju ha lite musik och lyssna på. Alla Shirley låtar ska med sen får det bli lite annat smått och gott såklart. Man har ju utrymme för det så det klart :D

Ha det bra. Ta hand om er där hemma nu :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra allt blev tillsist :) Ha det så kul i Uddevalla, kommer sakna dig :( [v]

2007-07-26 @ 11:36:35
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Egoina

hoppas du får kul :)

2007-07-27 @ 16:41:56
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Emma

Anna, saknar dej skit mycket alltså!![L]
Du kan inte förstå hur mycket alltså!!
Många många KRAMMAR[L]

2007-07-29 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0