En fredag kväll !

Efter maten föreslog jag att vi skulle hitta på något att göra vi tre. Fredrik kom med förslaget att spela familjegeni. Tyckte inte det var någon bra idé från början men måste erkänna efteråt att det var väldigt kul med mamma och Fredrik. Vi har så knäpp humor och jag var sjukt trött. Då blir allt roligt, även en brödrost. Tottis kom och satt med oss en stund också. Han ville också slå tärningen, haha. Sjukt söt är han <3

Just nu pratar jag lite med Paulina :) Längtar såååå himla mkt till på torsdag alltså. Kmr träffa hur mkt underbara människor som helst. Endel har jag inte träffat på mer än ett år. Helt sjukt. Sen finns det ju en viss person med familj som gör allting till kaos, men jag ska strunta i det och ha kul ändå alltså. Den ska inte få förstöra min underbara dag ! <3 6 små dagar kvar. Blir mer och mer glad för varje dag som går :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: p

Du skulle lätt ha vunnit:P:P Längtar tills torsdag jätte mycket puss puss

2007-07-06 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0