En underbar dag ! <3

Nu är jag hemma igen efter min underbara resa. Vet inte vart jag ska börja att berätta. Allt gick jättebra! Resan ner till Göteborg, lite långtråkig men vad hade man förväntat sig. Tre timmar på tåg brukar inte vara så roande. I Göteborg tittade jag, Sofia och Pau på en film sen gjorde vi oss i ordning och drog till Borås. Alltså vilken söt stad det är alltså. Synd bara att inte vädret var på topp. Men vi fick inte så mkt regn på oss iaf. Jag träffa folk som jag bara pratat med tidigare eller som det var väääldigt länge sen jag träffade. Ellen och Elisa träffa jag för första gången. Underbara tjejer ! <3 Sen Nathalie har jag inte träffat på ett år så det var verkligen jättekul och träffas igen :) Sen såklart själva höjdpunkten i det hela var ju att träffa Shirley <3

Shirley kom ut på scenen nästan prick 21:00. Då hade vi varit där i lite mer än en timme. Lite för att vara oss, men det regnade ju. Men när hon kom ut där, fin som hon alltid är, då var det faktiskt uppehåll. Helt underbart att se henne igen. Sen sjunger hon ju så otroligt vackert alltså. Hon hann sjunga en låt och säga "Vad skönt att det inte regnar på er" så öste regnet ner. Det kan man kalla att säga dom gylleneorden. Men det var bara en kort skur och jag hade sånn tur att jag fick ett tak av paraplyer över mig så jag kunde fortsätta ta en massa kort. Det blev en hel del bilder, 449 st :) Shirley sjöng många bra låtar och sa mkt roliga saker. Hon har ju så mkt för sig på scenen alltså, haha. Hon är för härlig. Snacka om att bjuda på sig själv. Kan ta ett exempel. Det var någon som kastade upp blommor på scenen men Shirley såg inte det. Hon var ju mitt uppe i en låt så hon var väl fullt koncentrerad på det. Sen när hon väl sjungit klart så började dom skrika åt henne: "blommorna, blommorna!" Shirley förstod först inte och frågade "Vadå blommor?" Dom fortsatte och ropa och peka t.o.m. Shirley förstod fortfarande inte och sa "Men jag kan ju inte gå och kolla på blommor nu". Sen tillslut förstod hon, och blommorna hade ramlat ner bakom någonting eller nått, jag såg inte riktigt för jag stod på andra sidan scenen. Shirley sprang dit och sa "Jag fixar jag fixar". Så hon ner på knä och börja gräva där och fick upp dom. Så ställde hon sig upp lukta på blommorna, så fick hon syn på att hennes byxor blivit lite smutsiga så hon börjar borsta av dom och slänger ner blommorna på scenen. Haha, så skulle hon ju då ta reda på vem som hade kastat upp dom och frågade någon "Var dom från dig" och personen i fråga säger "ja" och Shirley svarar "Är du säkert på det?". Sen skulle hon fortsätta och sjunga och sa "Vad passande med blommor nu till nästa låt, det är nämligen Den långsamma blomman. Nu tror ni säkert att jag bara står här och ljuger men titta här titta här." Så rycker hon bort ett papper från scenens golv och visar att det var faktiskt så att nästa låt var bestämd att vara Den långsamma blomman. Haha, jag måste bara säga det, hon kunde ju fått sjunga den även om den inte stod med på listan. Alla var ju där för att lyssna på henne och vi hade nog inte direkt ba "Oooh nej måste du verkligen sjunga en till låt?". Gulle Shirley som Ida skrek åt henne, haha.

Efter konserten som blev ungefär en timme, skulle hon signera. Först blev vi inträngda i något som skulle bli en kö till den signeringen. Vi höll inte på att komma ut. Sen tillslut kom vi iaf ut och gick bort till Nathalie som ställt sig väldigt bra till. Tjejerna jag var med då gick fram och ställde sig och titta lite brevid när Shirley signera och jag stod och prata lite med Nathalie. Shirley märkte inte tjejerna först. Efter ett tag ropade dom på mig och jag gick dit och kollade vad dom ville. Då märkte Shirley oss, haha. Vet inte om det var bra tajming eller om det var så att hon hörde mig och kände igen rösten. Man kan ju tro det man vill, haha. Antar ni vet vad jag vill tro, haha. Hon blev jätteglad över att se oss och jag gav henne en liten present där emellan så att jag var säker på att hon skulle få den om det var så att hon inte hade tid och prata med oss sen. Då sa hon att hon ville prata med oss efteråt och det klart vi ville det. Det tog nästan 1 och en halv timme innan hon var klar med signeringen och då frös nog vi alla lika mkt, haha. Men det regnade iaf inte just då. Jag var så trött så jag mådde illa och det gjorde ju så jag frös ännu mer. Paulina var först fram och kramade om Shirley och jag stod precis bakom så Shirley tog en arm om Paulina och så klappade hon mig på kinden med den andra och sa "Heej gumman". Ni anar kan ju ana hur snabbt värmen kom till kroppen av det lilla. Sen var det min tur att ha kramkalas och så började tjejerna ta kort på oss så det var bara uppställning. Blev riktigt nöjd med bilden faktiskt. Jättefin, för en gångs skull :) Vi pratade en stund och Shirley utbrast både "Jag fryser så om min rumpa" och "Mina Gucci skor fryser.", haha. Det kan ju vara bra och veta liksom, hahaha. Mkt kramar blev det och det tackar man ju aldrig nej till. En mysig kram vill väl alla ha?

Tänkte visa några bilder jag tog. Jag är nöjd och hoppas ni tkr dom är bra ni också :D Endel bilder är lite mörka, men klicka på dom så ser ni lite bättre ;)
   
   
 


Visst är hon bara fööör fin?!  Folk säger att vi är lika, men njaa, det tkr jag nog är att ta i.

Nu har vi fått främmande här hemma så det är bäst jag går ner och är lite trevlig. Om ni vill se fler bilder eller veta nått mer så är det bara att säga till :D Jag berättar gärna mer och visar mer än gärna fler bilder om ni är intresserade. Har även fler bilder på henne och mig om det vore intressant. Var så många som tog kort när vi stod där så det blev en hel del. Men kommentaera gärna. Älskar att läsa era gulliga kommentarer !

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vad roligt att du träffade henne :) Vi var också nere och kollade lite, sen va vi på vimmel resten va kvällen, mycket trevligt :)

2007-07-14 @ 18:50:16
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

OO, va kul ni måste haft alltså!!
Shirley är lika söt som alltid ja:)[L]
och du me så klart:)

2007-07-14 @ 20:25:58
Postat av: Sofie

fina bilder :) nathalie har berättat lite för mig om vad som hände, men kul att läsa också.
ha det bra,
kramar

2007-07-14 @ 22:44:36
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Anna

Åååh, jag är så glad för din skull, Anna :) [v]
Shirley var så vacker! Jättebra bilder tog du! Du var också väldigt söt :) Du & Shirley passar ihop!

2007-07-15 @ 12:26:05
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Elisa

Ja, det var verkligen en underbar dag!<3 det var jättte kul att träffa dig Anna!<3 även om vi inte pratade så mkt;)
Dina bilder blev jätte bra=)haha, nästan alla mina blev suddiga=p

2007-07-16 @ 00:00:54
URL: http://eliza1.blogg.se
Postat av: Fredrik

Verkar ju som att du haft en bra dag! :) Blev väldigt bra bilder!

2007-07-20 @ 21:45:49
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Elin

Härliga bilder och sista bilden är juh bara såååå söööt :D

2007-07-21 @ 14:16:37
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0