Ensam

Jag fick sovmorgon i morse, sååå skönt. Det behövdes dessutom ! Torsten lämnades in till mig precis innan mamma och Fredrik åkte till jobbet och då var han inte ett dugg trött. Leka leka leka leka var det som stod på hans schema medans på mitt stod det sova sova sova sova. Han sprang runt ett tag sen la han sig brevid och sov han med. Jättskönt.

Har plockat vinbär idag från buskarna i trädgården. Hela busken var full så det passade perfekt att göra en kaka av det där :) Det blir nog mer än en kaka om jag ska göra på allt. Plockade inte upp hela buskarna för då hade jag fått hålla på hela dagen. Det blev nog näst intill en liter när jag var klar och det syns inte ens att jag har plockat nått på buskarna. Satt och resna lite för en stund sen och Torsten var sååå nyfiken.

Nu sitter jag här i min ensamhet. Snuttegullet sover i soffan och mitt andra lilla hjärtegull ligger ute på altanen under det nya taket och sover. I ös regn. Men hon verkar tycka det är mysigt. Det är rätt mysigt iaf när man sitter inne och inte känner hur kallt det blir. När varenda liten droppe slår mot fönsterutan med ett unikt läte. Att då krypa upp i soffan med en varm filt och en katt i knät som spinner, hur mysigt låter det inte? Så länge åskan håller sig borta blir ju det här toppen :) Mamma och Fredrik skulle komma hem lite senare idag. Dom skulle visst till Eskilstuna och kolla på en ny bil. På vägen hem skulle dom köpa det som fattas för att göra min kaka. Sen är det baka time för min del :D Ska nog ta och sätta mig vid tv:n och titta på någon bra film. Någon som har nått annat bra tips man kan göra när det regnar ute? Tänk på att jag är ensam också. Förutom mina tråkiga bröder då som sitter på sina rum och nördar sig. Men dom klarar jag mig helt utan. Det blir lugnast och skönast så.

Som avslutning måste jag tacka alla som läste min blogg igår. 38 st :) Mitt nya rekord. För endel vet jag att det är väääldigt lite, men för mig är det stort. Herregud, att folk en kmr hit och läser det jag babblar om. TACK! Sen tack för alla söta kommentarer också. Har lite svårt med vad jag ska svara på endel men jag försöker så gott jag kan :) Får ni inget svar första gången så kom tillbaka och kommentera en till gång vetja ;D

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

I Stockholm är det sol :) Du kan alltid sitta framför datorn och hålla mig sällskap (A) ;)

2007-07-04 @ 16:33:26
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Och grattis till rekordet! :DD

2007-07-04 @ 16:33:48
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Liza

åh.. jag vill osså ha lite sovmorgon! :D

2007-07-04 @ 18:18:45
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

Ja, det kommer från en låt :)

2007-07-04 @ 18:27:43
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: Natta

åh vad skönt med sovmorgon. det behöver jag med ;P

2007-07-04 @ 20:52:30
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0