Första träningen !

Idag var det då dags. Första träningen på säsongen. När jag gick hemifrån cyklade Isabelle ikapp mig och plingade som bara den. Jag väntade in henne och så gick vi ner tillsammans. Lata Isabelle som tar cykeln dom där få meterna till klubbstugan. Hon bor två hus ifrån mig liksom. Vi pratade lite om hur mkt vi hade tränat under sommaren och oroade oss lite. Förvånad blev jag faktiskt när det visade sig att jag hade tränat mer än henne. Jag som inte ens knappt tränat, haha.

En lätt träning sa dom att vi skulle få. Uppvärmning på mer än 1 km, närmare 2 km blev det. Bara uppvärmning liksom. När jag sprungit i sommar så har 3 km varit det jag sprungit liksom. Sen skulle vi spring så dom fick ta tid, 3 km. Jag hade håll och fick under tidtagningsrundan kramp i min vad, så jag körde inte hela. Så säger vår ena tränare: "Jag lovar att ni kmr förbättra era tider inom 4 veckor" Jag det hoppas jag verkligen alltså. Jag var ju usel idag. Man ska ju egentligen inte skylla på nått, men jag fick ju håll och kramp i vaden. Hade kanske inte klarat hela ändå, men mer iaf.

Har varit slut hela dagen efter den där träningen. Men jag har ju inget att göra så det blir ju så. Har plockat vinbär med broren. Eller rättare sagt, jag plockade svarta vinbär och han skulle plocka röda vinbär, men plockade nått helt annat bär. Han hade ätit av dom också så mamma ville ta reda på vad det var för bär. Som tur var så var dom ofarliga. Tkr det kunde varit nått man blev riktigt dålig i magen av eller nått så han lärde sig en liten läxa, men jaja. Han lär sig nog på det där också får vi hoppas.

Ikväll ska vi grilla lax. Har inte tyckt om lax förr men nu älskar jag det. Så himla gott med limepeppar, lime och salt. Verkligen super duper gott. Sen färskpotatis till det. Om solen kunde ge lite värme när man satt där och åt det skulle ju inte skada heller. Längtar så tills näst nästa helg, då vi åker till Mallorca. Få lite välbehövd sol på kroppen.
Vad har ni hittat på en dag som denna då?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh, vad jag kommer att sakna dig. När du är bortrest och har kul. Fast jag ska också iväg fast inte utomlans. Men Jajaja. Stakars dig, jag skulle aldrig ha klarat det. Tror jag. Jag brukar oxå få håll. Inte alls kul.
Du får ha det så kul ikväll'ler' Medans jag ska åka och kolla på Fyrverkeri i Trollhättan.
Pusssssss,[V]

2007-07-22 @ 17:04:40
Postat av: anna

ja det är konstigt att man helt plötsligt bara börjar gilla saker , som
t ex lax, fast man nästintill avskytt det förut.
va kul att du gillade mina foton!
kram!

2007-07-22 @ 18:28:22
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Elin

Verkligen sååå gott med lax :) Idag har jag myst med pojken och nu ska jag strax ut och äta med lite vänner och sen umgås :P Har du för dig idag då? :) Kram

2007-07-23 @ 17:55:02
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Elin

Skoj med shopping :P Hittade du något fint då? Min dag va också kanon :)

2007-07-24 @ 13:54:36
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0