Godmorgon

Sitter nere på mammas datorn nu så jag tänkte jag kunde uppdatera bloggen lite. Se om min dator vill idag kanske. Vet inte vad det är för fel på den. Kanske bara anti mig.

Torsten har ingen lust alls att sova så det blev tidig morgon idag.  Vet inte riktigt vad det är med honom. Han springer bara runt och skriker. Det gjorde han redan igår, men då trodde vi det var för att mamma inte var hemma. Men när hon kom hem var han tyst ett tag sen var han igång igen. Han kan ju iaf inte ha ont någonstans så mkt som han springer. Ååååh nej nu har han varit nere i vattenskålen igen. Genomblöt katt. Så mysigt att gosa med sånna. Att han inte kan förstå att man ska dricka vattnet inte bada i det.

Ska ta och äta lite nu tror jag. När jag ändå är uppe. Tror inte jag får sova nått mer innan tandläkaren kl 13:00. Vill inte dit men jag måste ju. Det är ju bra att få det gjort också. Sen behöver jag inte dit på 1 och ½ år. Men det har dom ju sagt förut och jag tkr dom kallar dit mig efter knappt 1 år. Blir tokig så nästa gång om det blir så igen ska jag faktiskt ifrågasätta. Men den där reseptionisten är ju helt väck alltså. Hon har verkligen noll koll på läget. Säkert senil också. Verkar ju så iaf. Men nu ska jag äta. Torsten har säkert somnat någonstans nu för han springer inte runt och låter iaf. Får se vart jag hittar honom då.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Isabelle^

jag ryser bara av tanken att jag snart blir kallad till mannen med bedövning & borr.

2007-07-03 @ 11:33:59
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: nja, inte riktigt ett drömrum! men fint var det ^^
haha, din katt är så söt! badar i vattenskålen :)

2007-07-03 @ 12:11:09
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Karin

visst var den! ha en fin dag!

2007-07-03 @ 13:03:25
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0