Nytt nytt nytt !

Blev väckt kl 9 i morse av att en mkt envis Paulina ringde på min mobil. Inte bara en gång utan hela 3 ggr hann hon med innan jag blev så arg så jag stängde av mobilen. Men när det äntligen blev lungt och tyst, tror ni inte att jag kunde somna om då eller? Nej såklart inte. Så jag satte på mobilen igen och då hade hon skickat sms. Skickade först tillbaka ett rätt argt och irriterad sms men sen skickade jag att hon kunde ringa igen så vi kunde planera det som gick inför den 14 augusti när jag ska åka ner till henne. Shirley är i Göteborg då så vi ska iväg och kolla på det då :) Kan inte bli bättre. Precis kommit hem från Mallorca då och så direkt till Göteborg och kolla på Shirley. Drömläge.

Satt och kollade i nya IKEA katalogen idag. Fick sånn lust och göra om på mitt rum nu. Så det ska jag faktiskt ta och göra. Jag har en idé om hur jag ska göra. Vi flyttade ju in i det här huset för lite mer än 1 år sen så jag har ju nya tapeter och sånt. Så dom behövs ju inte bytas. Sen tkr jag dom är rätt snygga också så jag skulle inte vilja byta dom även om dom var äldre än så. Det som kmr hända är nog mer att jag ska byta lite färger på annat i rummet och få bort lite skit ur rummet. Jag har liksom saker som jag aldrig använder längre som står och skräpar i hyllan. Det ska ersättas av lite snyggare saker. Den största förändringen blir alltså att gå från lila till grönt. Det kanske inte låter som något lyft, men det kmr det bli. Hoppas jag iaf. Vill ha lite mer "vuxet" rum.

Har världens träningsvärk idag. Jag har verkligen jätteont. Finns inte en chans att jag kan vara med på träningen im. Mamma trodde nog jag bara var lite gnällig i början men nu börjar hon förstå hur ont jag har. Hade jag bara haft träningsvärk i benen eller nått sånt, då skulle jag verkligen inte gnälla. Men nu har jag alltså superont i ryggen också. Sen träningvärk i benen som sagt, magen, lite i armarna och rumpan. Jag kan knappt sitta. När jag vände på mig i sängen i morse, usch det var hemskt. Tur att träningsvärk går över alltså.

Har ni några snygga tips om inredning? Tar emot alla förslag :D

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Naww, tur att det går över. Annars skulle det vara rätt jobbigt. Vi kanske ses i gbg. Du får ha det så bra, Älskar dig, min lilla söta tjej(L)
PS, Förlåt att jag inte har kunnat komentera men, mitt internet gillar tydligen inte bloggar, lite jobbigt.

2007-07-31 @ 22:01:00
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Anna

Ååååh, jag vill lätt följa med och se Shirley! Och göra om MITT rum, haha :) Ditt kommer säkert bli jättefint, men det är det redan [v] Förstör inte Shirley-templet ;) (A)

2007-07-31 @ 22:01:39
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0