Regn blir till solsken !

Tänkte jag kunde sammanfatta lite av våran resa nu innan jag går och lägger mig. Finns inte så mkt att berätta egentligen. Alla dagar såg rätt lika ut. Man gick upp vid 7 åt lite frukost, ibland med huvudvärk ibland med magont och ibland bara väldigt trött. Sen var det ut på dom så kallade fotbollsplanerna och få sin lerinpackning där nere. Bli lite blöt, frysa lite grann. Skjusa runt alla grabbar dit dom skulle. Äta lite på nått ställe man åkte förbi sådär. Sen var det mera matcher. Sen när alla matcher var slut åkte man till hotellet och umgicks med dom vi bodde med där borta. Beställde mat till hotellet och åt allihoppa. Ja sen var det bara nanna kudden igen och se fram emot en ny dag.

Vi hann gå lite på strandpromenaden jag och Sofia när det var lite uppehåll. Jag känner väldigt många som heter Sofia, men det här är inte den Sofia som jag brukar prata om. Den är en till med i leken nu, haha. Hon är hel skön. Det är ju väldigt bergigt i Uddevalla och för att komma till utkiksplatsen som vi hade utanför hotellet fick man klättra lite. Då säger Sofia: Kom igen Anna, nu leker vi bergsgetter! Haha, så där lekte vi bergsgetter. Hon med badtofflor och jag i inte heller speciellt passande skor för klättring.

   
 

Lite bilder från strandpromenaden. Var inte så bra väder som sagt men fick till några fina bilder iaf :) Sen har jag en bild som ni bara måste få se för att inse hur dom så kallade fotbollsplanerna såg ut där nere.



Vill även tillägga att det där var inte det värsta tillståndet på planerna där nere. Usch vad det var äckligt alltså. Dom fick sätta in reservplaner för reservplanerna. Helt sjukt. En sånn var vi på och det var långt ute i skogen. Var typ 2 mil dit. Stackars dom som höll i cupen alltså. Dom måste ju haft jobb dag och natt för att få det att gå ihop.

Idag var det iaf solsken och jag har legat ute på altanen med ett gäng tidningar och solat. Jätteskönt var det och färg fick jag. Lite grann iaf :) Sen hade jag träning nu på kvällen och jag säger bara det, jag kmr ha en fin träningsvärk im. Vi hade ett papper på fysträning som var rätt så jobbigt. Det var t.ex. 30x2 situps, rygglyft och sånna där jobbiga övningar. Vi körde igenom allt som stod där på. Vi var helt slut och så säger vår tränare: Nej det här var lite för lite hurni, vi tar ett varv till. Men en snygg mage kmr jag få iaf efter 120 situps ;D

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder! :)

2007-07-31 @ 16:43:11
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anonym

roligt :)

2007-07-31 @ 19:29:43
URL: http://maddelue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0