Rix Fm Festival !

Im bär det av mot Uddevalla. Hoppas verkligen vi får lite sol på oss och inte bara regn. Som det ser ut just nu så blir det bara en massa regn. Så det är bara att packa ner alla regnkläder och allt. Tjocktröjor i massor ska med, jag tänker inte sitta där och frysa. Men med relaxavdelning på hotellet så tror jag att jag överlever helgen. Även om jag missar Shirley i Stockholm. Hon ska uppträda med turnén som hon har med Sonja Aldén och Sanna Nielsen. Tre underbara tjejer måste jag säga. Shirley Clamp är ju såklart favoriten, men Sonja och Sanna är också väldigt duktiga. Jag får vänta tills den 14 augusti att se dom. Då i Göteborg. Hinner bara hem och packa om väskan från Mallorca. Men det gör jag gärna.

Ikväll är Rix Fm festival i stan. Det är inte helt bestämt än om jag ska dit, men jag tror jag kan lyckas övertala Malin och Natalie att följa med. I Örebros stopp är artisterna: Emilia, Danny, Ola, BWO, September och Niclas Wahlgren. Tkr det var mkt bättre artister förra året. Inte bara för att Shirley var med då, men i det stora hela liksom. Men det är ju alltid kul och se ändå. Lite live musik skadar ju liksom inte. Ska bli kul faktiskt. Det blir ju vad man gör det till :) Får se om jag tar med kameran och tar lite kort. Det beror lite på. Kanske inte tar med den så jag har den uppladdad och klar för resan. Tänkte jag skulle ta lite fina bilder av Uddevalla. Om nu vädret tillåter.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det så kul på Rix FM, sötnos :) Hoppas vädret blir fint i Uddevalla också! [v]
Svar: haha, orka, du är sötast !

2007-07-25 @ 20:07:30
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0