Shopping och koppelträning !

Det blev en snabb sväng till Marieberg idag med mamma. Vädligt mkt turister var det, men det gick bra ändå eftersom vi kom så tidigt. När vi skulle åka sen började de värsta strömmarna komma. Jag köpte en ny väska, en vanlig vit tröja och lite underkläder. Rea på allt utom tröjan. Mkt bra köp tkr jag :) Låter som jag är jättesnål nu men det är jag inte. Det var ju mammas pengar ;D

Vi köpte ett koppel också till Torsten för att se om vi kan gå ut lite med honom. Han har varit jättenyfiken, så det är väl dags. Jag satte på honom kopplet och gick ut under altantaket för det regnade, men han blev jätterädd och sprang in igen. Det lät för mkt om taket. Så det blir en ny prövning om en stund. Nu har det slutat regna men självklart så sover Torsten. Så när han vaknar så blir det en sväng utomhus :) Skönt också för då får ju jag komma ut också ;D

Just nu gör jag ingenting. Rätt så trött. Ska nog försöka få ihop dom där sov timmarna som fattas tills på onsdag. Sofia kmr och sen blir det ju Borås på torsdag. Jag längtar såååå. Både till onsdag och torsdag. Men tordags är ju höjdpunkten liksom. Träffa alla underbara tjejer (tyvärr inga killar), se Shirley och förhoppningsvis har hon lite tid över till oss. Hon brukar kunna ta sig lite tid, underbaraste tjejen alltså <3. Jaa det kmr bli helt fantastiskt kul alltså. Jag kan inte förklara det bättre än så. Finns det några ord som slår högre så räkna in dom också ! Tyvärr får jag inte träffa alla jag vill. Sanna och Emma kmr ju inte vara där :( <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi:)
Anna, du kommer va jätte fin i borås!
Du är alltid fin tjejen:)
NAAAW, va söt du är!!< 3< 3
men vi kanse ses i Göteborg<3 SAKNAR dig otroligt mkt!! Många många KRammmmar och sköt om dig< 3

2007-07-08 @ 15:00:07
URL: http://emmmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0