Tråkdag !

Dagen blev långt ifrån vad jag hade tänkt mig. Mamma hade lovat att vi skulle åka och shoppa idag. Hur många tror det hände idag? Jag kan berätta att så blev det iaf inte. Jag var väldigt arg men mest besviken ett tag, Tror det var bra att mamma och Fredrik åkte iväg i några timmar så jag hann lugna ner mig. Dom skulle hämta en såg ute på landet (mer på landet än vi bor alltså) hos Fredriks mamma och pappa. Så jag blev ensam hemma med Torsten ett tag. Mamma lovade att im ska vi åka iväg, får se hur det blir med det. Hoppas kan man ju alltid.

Det blev alltså helt ändrade planer för min del och därför blev det en riktigt tråkdag. Har inte gjort någonting nästan. La ut mattan jag fick i veckan i mitt rum. Torsten kissade ju på den förra. Nya mattan är en likadan fast lite vit aktig istället för lila. En rund matta måste jag även tillägga. Skulle nog se konstigt ut med nått annat i mitt rum tror jag. Allt skulle bli så kantigt och livlöst då. Sen har jag bråkat med både min och mammas dator. Min dog internetet helt på och mammas dator var det bara såååå segt för att dom höll på och laddade ner massa saker. Då ville inte msn funka heller så jag höll på och få ett riktigt utbrott på datorerna. Teknikens värd alltså.

Har inte nått att skriva om mer nu. Det här var min tråkdag. Hoppas mamma åker med och shoppar im så jag har nått att göra ! Hon har ju fått semester nu så då kan vi ju umgås.

Puss och kram / Anna
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hatar tråkiga dagar!

2007-07-08 @ 02:10:33
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0