Trevlig morgon !

Blev väckt till en inte alls underbar doft precis. Torsten hade kissat på min matta och en väska inne på mitt rum. Det är första gången han någonsin har kissat någon annanstans än i hans kattlåda. Så varför i mitt rum? Det var bara att sätta igång och städa och det höll jag på med hela förmiddagen. Men nu är det rent iaf :) Kan man ju alltid hoppas på att det håller sig rent tills nästa vecka då Sofia kmr igen :D <3

Ja idag är det 7 dagar kvar tills vi åker till Borås och ser Shirley :D Det är 174 timmar eller 10440 minuter kvar. Jag LÄNGTAR! Vi kmr ha så himla kul så det inte går att sätta ord på alltså. Men som vanligt så har jag en liten kris. Tänk så regnar det i Borås när vi ska se henne. Då kan jag ju inte ha dom kläderna jag hade tänkt mig. Regn och vitt går liksom inte riktigt ihop. Snacka om att säga det gyllene ordet, nu började det regna här. Gud vad trött jag är på regn nu alltså !

Läste lite i Örebros tidning NA (nerikes allehanda) inne på nätet. Hittade en lite intressant artikel. Det handlade om ett par som hade helt ovetande kört omkring med en blodig tjuv i bagageutrymmet. Tjuven hade försökt att sno saker från en Claes Olhsons affär i Karlstad men blev upptäckt av personalen. I allt detta skar sig tjuven på en förpackning och började blöda. Sedan tog han sig in i ännu en butik där han även hotar en annan man.Efter det tog han sig ut och gömde sig i parets bagageutrymme. Jag tkr det här verkar lite mysko på ett sätt. För det första, hur kan tjuven helt obemärkt lyckats tagit sin in i bilens bagageutrymme? För det andra, paret har ju antagligen inte varit där när han hoppade in. Varför var då inte bilen låst? Tkr det är lite konstigt. Någon som har en idé?

Här kan ni läsa hela artikeln:
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1185035

Ska ta och baka nått nu tror jag. Det är ju bara för himla kul alltså. Men måste ut och plocka lite mer vinbär från buskarna där ute då. Buskarna som aldrig verkar få slut på vinbär. Ska ringa mamma också och be henne köpa med lite saker på vägen hem ;) Påminne henne om att köpa tågbiljetter också som hon inte gjort på hela veckan ! Men hon sa att hon skulle göra det idag. Men det har hon ju sagt sen i tisdags så.

Puss och kram / Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0