Ännu en dag !

Har haft en ledig dag idag. Eftersom hela familjen var hemma så hade vi många som kunde ta hand om våran lilla busunge. Som man säger, kärt barn har många namn. Vår lilla bortskäma kisse har hur många som helst. Torsten, Tottis, Totte, Tottenisse, Pissenisse, Törsten, busunge och trollunge. Sen hans riktiga namn som mamma och Fredrik tkr det ska vara är Eros Fredrik Torsten och sen familjens tre efternamn. Som sagt, kärt barn har många namn. Själv tkr jag han ska heta bara Eros eller iaf Torsten Eros. Fredrik tar vi bort ;D Men det tror jag bara dom skämtar om så ;D På stamtavlan heter han Eros.

Hade videosamtal med Anna idag på msn. Så himla kul. Älskar ditt skratt Anna. Det smittar av sig så härligt :) <3 Älskar dig stumpan <3 Har alltid kul med dig :D <3

Im börjar kattvaktandet igen. Mamma och Johan ska åka bort. Mamma kommer hem på måndag kväll och Johan om en vecka. Så söndag, måndag blir jag ensam hemma med Fredrik (låtsaspappa), Simon och Daniel (låtsassyskon). Tur jag har katterna Smulan och Torsten alltså <3 Men im slipper jag upp så tidigt iaf. Kl 10 tar jag över. Skönt att slippa det där 7 passet. Men det börjar igen på måndag. Men jag har faktiskt sagt till att jag inte kan ta alla dagar. Någon dag får någon annan i huset faktiskt ta sig upp. Kan jag kan dom.

Ska försöka komma ut och springa lite im också. Om vädret tillåter. Annars får jag ta en extra gång nästa vecka. Satsar på 2 ggr i veckan. Skulle vilja göra mer, eller huvudet vill men inte kroppen. Jag är helt enkelt för lat för att ta mig samman och stick ut. Måste ha någon som tvingar mig lite. Tror jag ska göra nått schema över det hela för att jag inte ska komma undan. Ni vet ju hur det är med träning. Man har tusen anledningar till varför man inte kan just idag. Men im blir det nog av, hoppas jag.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Anna, kul att du tycker att min blogg är snygg!!

2007-06-30 @ 23:52:33
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

tack:) ha en fin söndag!!

2007-07-01 @ 10:12:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anne von polat

det är så dåligt väder annars är det ju bra att springa

2007-07-01 @ 12:17:36
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: tack :) jag är hur glad som helst! och nervös, men det vet du redan, haha.. Älskar dig med! :) [v]
hahaha, ja, vi hade skitkul! jag har jätteont i kroppen, kanske värk från allt skrattande igår ;D

2007-07-01 @ 14:21:36
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0