Dagens bästa låt...

.. tkr jag lungt idag är "If I can't have you". Såg på Rhapsody in rock igår på tv från 2005. Då sjöng Shirley Clamp (så klart) den här låten i ett medly och jag bara älskar den. Har gått runt och sjungit på den hela dagen idag. Den och "Imse vimse spindel" haha. Men det var mest för att irritera Emelie. Hon tkr det är så pinsamt.

Måste säga innan ni tittar på videon om ni ska göra det, titta inte så mkt på videon. Den är väldigt dålig tkr jag. Låten blir mkt bättre om man bara hör den. Hittade ingen från när Shirley sjöng den så jag tog en annan. Men har bilder från när Shirley sjunger den. Måste ju visa hur fin hon var <3




Så en bild på världens bästa Shirley Clamp <3
image61
Tkr hon är sååå fin i den där klänningen <3

"If I can't have you, I don't want nobody baby. If I can't have you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0