En lista !

Tio första:
Första bästa kompis:
Julia :)
Första bil: har ingen bil än
Första kärlek: första, oj. Det vet jag inte :b  
Första husdjur: Tassan, en katt.
Första semester: Florida vid 10 månaders ålder.
Första jobb: Första jobb, hmm. Städa mitt rum !?
Första köpta skiva: En Carola skiva tror jag.
Första riktiga kärlek: jadu, hemligt ;)
Första piercing: räknas hål i öronen?
Första konsert: Gud, ingen aning.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Cider
Sista bilfärd: Till skolan i onsdags.
Sista filmen du såg: Rainman
Sista ringda telefonsamtal: Till Sofia :D<3
Sista bubbelbadet: Oj, det var ett tag sen.
Sista spelade cd: Shirley Clamp - Favoriter på svenska (såklart)
Sista kyss: Men vilka frågor, PRIVAT!
Sista gången du grät: I onsdags på skolavslutningen </3
Sista måltiden: Grillat någon gång vid halv 8 tiden ;D

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej det tror jag inte.
Blivit arresterad? Nej, men stoppad av polis en gång,
Blivit kär vid första ögonkastet? Jajemän.
Varit på tv? Ja faktiskt :)
Fått ditt hjärta krossat? Jaa tyvärr.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej men däremot inte sagt det till alla jag älskar.
Haft ett one night stand? Nej det är väll inget att ha?
Busringt till nån? Ja det klart.

Sju saker du har på dig:

1. Shorts
2. Linne
3. bh
4. trosor
5. örhängen
6. armband
7. tofs

Sex saker du gjort idag:

1. suttit vid datorn
2. målat förråd
3. sjungit
4. målat staket
5. målat klart Shirley bilden
6. duschat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Min dator
2. Min kamera
3. Målar grejerna
4. Min säng
5. Shirley Clamp (fast hon är ju ingen sak)

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Sofia <3
2. Anna <3
3. Emelie <3
4. Mig själv (a)


Tre val:

Svart eller vit? beror på till vad
Sommar eller vinter? Sommar, sommar och sol (8)
Choklad eller chips? beror på, men oftast chips

Två saker att göra innan du dör.
1. Sjunga duett med en viss person (vem är hemligt för tillfället)
2. Bli riktigt lycklig

En sak du ångrar:
1. Att jag skämmer ut mig så ofta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Naw, din sötnos! Jag hoppas du känner detsamma för mig :) Jag finns här för dig [v]

2007-06-17 @ 12:09:12
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0