En "liten" lista :)

FAKTA
Smeknamn:
Annape, Annis, Anna banan (fråga inte varför)
Födelsedag: 17 januari (:
Bor: Örebro
Arbete: pluggar fortfarande, suck.

FAVORIT...
Färg:
Lila.
Plats: utomlands :D
Drog: söta saker (jag vet vad folk vill jag ska svara, haha. Tkr det går in på söta saker)
Fordon: Moppen är ju bra :)
Film: 50 first dates
Djur: katt, helt klart.
Affär: Har ingen favorit
Serie: Vänner <3
Café: Öppen för förslag :)
Skor: flipflop är det ju inge fel på såhär till sommaren

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: hallå, är man tjej så är man.
Gnälla: Ja är man från Örebro så är man.
Skrika: Händer väll. Men oftast när jag är glad.
Sova: Det gillar jag. Iaf på morgonen.
Drömma mardrömmar: Det klart.
Klä dig i svart: Inte ofta, men ibland.  
Hata folk: Nej men jag har lätt för att irritera mig.
Lita på folk: Om jag känner att jag kan.  

NÄR...
Åt du senast
: Tog en godis nyss
Läste du en bok senast: Oj, det var länge sen.
Var du på konsert senast: 5 maj, Shirley såklart <3
Köpte du något senast: Igår, godis
Svor du senast: Ja du, hehe. Svår fråga.
Sjöng du senast: Sjunger hela tiden
Klagade du senast: Måste varit igår över alla värmeutslag.

VEM...
Saknar du: många, tyvärr.
Gjorde dig riktigt glad senast: Shirley :D <3
Fick du sms från senast: Mamma

HAR DU...
För många vänner:
Kan man ha det?!
Tvångstankar: ibland
Någon annan psykisk sjukdom: allmänt knäpp, räknas det?
Färgat håret: Slingat.
Brutit några ben: Nix
Några piercings: Har hål i öronen.
Egen dator: Yes box.
Gjort bort dig rejält: Ni talar med experten.
Bra självförtroende: Oftast inte. För höga krav från mig själv och andra.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte än, men det kmr ;)
Varit kär: Ja det klart
Blivit kär i någon på nätet: Nej, men fått många nya vänner :) <3
Dumpat någon: Dumpa och dumpa, tkr inte om ordet.
Blivit dumpad: Tkr fortfarande inte om ordet.

HUR...
Går du:
eh, jaa. Bra fråga. Ett ben framför det andra.
Svarar du i telefonen: Hej det är Anna
Fördriver du tiden: Sitter mkt vid datorn.
Mycket pengar har du: Vill ni ha en direkt summa?
Tjänar du pengar: Nej, jag får pengar.
Bäddar du sängen: Slarvigt. Ibland inte alls.
Ofta diskar du: Det där sköter diskmaskinen så bra.
Ofta städar du: På tok för sällan.
Går det på jobbet: Ska byta skola nu, buhu.
Många stör du dig på: Det finns några st, men inte för många.
Ofta träffar du din familj: Ser dom varje dag.

ÄR DU...
Förstående
: Ja det tkr jag nog.
Osäker: Klart ibland.
Intressant: Är det upp till mig och bestämma?
Hungrig: Inte just nu faktiskt.
Smart: Ibland kanske men det är sällan.
Barnslig: Så ofta jag kan :)
Liten: Jag kan ju inte påstå att jag är stor direkt.
Lätt: På vilket sätt då?
Rolig: Man försöker ju alltid.
Pratglad: Beror lite på.
Hälsosam: Njaa, ganska.
Blyg: hehe, mm.
Lätt uttråkad: Nej, jag brukar vara bra på att roa mig själv.
Arg: Inte just nu.
Ledsen: Det händer. Man är ju människa.
Glad: Just nu är jag det. Är ju så fint väder :D
Pålitlig: Alltid
Laglig: Man försöker ju.
Svår: Jaa jag är väldigt envis.
Positiv: Så gott det går :)
Bra på att ge komplimanger: Det beror på till vem.
Bra på att få komplimanger: Har väldigt svårt för att ta till mig det fina folk säger.

VÄLJ
Katt eller hund:
Katt
Vit eller svart: Vit och svart.
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Beror till vad, men oftast musik.
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva, det är det enda jag testat vad jag vet.
Tjejer eller killar: Det beror ju på till vilket syfte.

Kommentarer
Postat av: Anna

Rolig lista :D

2007-06-10 @ 14:35:21
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: linnéa

café java! :D

2007-06-16 @ 19:39:45
URL: http://liyah.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0