Fjortis ?!

Anna hade en rolig "fjortis koll" jag tänkte jag kunde göra. Kul och veta hur mkt fjortis jag är egentligen :b


Fester:
[ ]
Jag blir full på folköl (dricker inte ens)
[ ] Jag har sex med flera
[ ] Jag röker (skulle aldrig falla mig in)
Summa: 0

Självbild:
[ ] Jag försöker vara normal
[ ] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton (är sexton)
[ ] Jag tror att jag är tjugo
[x] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det (ibland av Fia och Emelie)
Summa: 1

Beteende:
[/] Jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster (ibland med Fia och Emelie)
[ ] Jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida [ ] MSN är så mycket bättre än att prata IRL
[/] Jag är så hetero man kan vara (har inte provat nått annat)
[ ] Men har hånglat med samma kön för att det var kul
[ ] Jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning 
[/] Jag kramar istället för att säga hej (man säger väll hej först?!)
[x] Jag kindpussar folk (nära och kära såklart)
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk - Åhnej, sååå fjortis ><
[x] Jag lyssnar på radio
[x] Jag lever för mina vänner
[ ] Skolan är inte viktig
[/] Jag läser aldrig frivilligt (det beror på vad)
[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[/] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen (ibland)
Summa: 5,5

Kläder och stil: Jag har/bär
[ ] En I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ ] Foundation på läpparna
[ ] Sveamössa
[ ] Plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] En Henri Lloyd jacka
[/] Stora glasögon (vet inte vad mina klassas som)
[ ] fakeväska
[ ] Jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
Summa: 0,5

Sen skulle man ta summan av allt och gångra med tre. Min summa blir 7 så 7x3=21.
Är helt enkelt 21% fjortis :b Mer än jag trodde. Nästan en skrämmande siffra !

Gör den ni med och kommentera så jag kan se hur många procent ni är :D

Puss och kram / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0